به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیران ارشد بانک در راستای اجرای برنامه ادواری ارتباط بی واسطه با مشتریان و ارزیابی نحوه عملکرد بخشهای مختلف در ارائه خدمات به مشتریان، در ۱۷، ۱۸ و ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۴:۳۰ در مرکز تماس اداره کل روابط عمومی حضور مییابند و با مشتریان بانک ملی ایران از سراسر کشور به صورت تلفنی گفتگو خواهند کرد.
علاقمندان میتوانند با شماره گیری تلفن ۰۲۱۶۴۱۴۰ کلید ۳ با مدیران ارشد بانک بی واسطه گفتگو کنند.