May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۸۷۴۸
۰۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
0
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به اجرای مانور برف روبی و یخ زدایی در فرودگاه مهرآباد، گفت: فرودگاه مهرآباد برای فصل سرما و بارش آمادگی لازم را دارد.
پول‌نیوز- مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به اجرای مانور برف روبی و یخ زدایی در فرودگاه مهرآباد، گفت: فرودگاه مهرآباد برای فصل سرما و بارش آمادگی لازم را دارد.

به گزارش مهر، علی رستمي با بیان اینکه اجرای اين مانور در راستای هماهنگي ارگان‌ها به‌صورت نمادين بوده برگزار شده‌است، گفت: ارگان‌های حاضر در فرودگاه با بكار گيري همه امكانات موجود و ارائه خدمات جهت ايمن‌سازي پروازها و جلوگيري از تاخيرات احتمالي اقدام به پاكسازي و يخ‌زدایي از سطوح پروازي نمودند.

وی ادامه داد: این مانور با حضور نيروها و ماشين‌آلات ايمني‌زميني طبق هماهنگي برج مراقبت براساس برنامه زمانبندي شده راس ساعت مقرر برگزار شد.

مديركل فرودگاه مهرآباد با اعلام اینکه مانور با تجهيزات كامل 6 دستگاه برف‌باش، 2 دستگاه اوره‌پاش و سه دستگاه ‌De_icing يخ‌زداي هواپيما  و دو دستگاه خودروي ناظر از ابتداي باند تا انتها و با آرايش مخصوص اجرا شد، اظهار داشت: مانور برف‌روبي در جهت حفظ آمادگي نيروها و تجهيزات در ابتداي شروع فصل بارش و سرما با تمامي توان انجام و نكات مهم در اين عمليات مرور شد.

وی افزود: ايجاد همدلي و هماهنگي در راستاي انجام بهينه فعالیت‌ها در زمان بحرانی و همچنین شرايط خاصی که فرودگاه مهرآباد به‌دليل عمليات اجرایي پروژه سطوح پروازي و عدم امكان برخورداري از موقعيت‌هاي پارك در  سال‌هاي گذشته با آن مواجه بوده است، از اهداف اصلی این مانور بوده است.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد با تاکید بر استفاده از امكانات مناسب ايمني و رعايت قواعد تعيين شده استاندارد، افزود:  با آغاز فصل سرما تدابير خاص در زمان بارش نزولات انديشيده شده و اين فرودگاه با آمادگي کامل به استقبال فصل زمستان مي‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: