May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۰۶۵
۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
0
بانک آینده، در پاسخ به اعتماد و همراهي مشتريان و از طرفی تعمیق و گسترش بانکداري الکترونیکی، اقدام به برپايي جشنواره پذیرندگان پایانه­ های فروش با عنوان «غدیر» نمود.
جوایز جشنواره «غدیر» بانک آینده، به برندگان اهدا شدپول‌نیوز- بانک آینده، در پاسخ به اعتماد و همراهي مشتريان و از طرفی تعمیق و گسترش بانکداري الکترونیکی، اقدام به برپايي جشنواره پذیرندگان پایانه­ های فروش با عنوان «غدیر» نمود. این دوره از ارزیابی پذیرندگان، از تاریخ 1393/07/01 آغاز شده و تا پایان مهر ماه سال­جاری، ادامه داشت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بر این اساس و با انجام قرعه‌کشي به­‌صورت الکترونیکی در بین تمام پذیرندگان پایانه­ های فروش بانک آینده، شش(6) برنده جایزه یک‌صد میلیون ریالی جشنواره، به­ شرح زیر مشخص شده و برندگان خوشبخت، جوایز خود را با حضور مدیران شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و بانک آینده، روز سه­ شنبه، مورخ 1393/09/04 دریافت نمودند.

- اکبر ظهیری

- احسان حیدری رامشه

- علی گلرخان

- قاسم محمودی فشتمی

- سعید مقدم فر

- علی جناب

شایان ذکر است؛ مشتریان عزیز و دارندگان پایانه­ های فروش بانک ‌آینده، برای اطلاع از برگزاری جشنواره­ها و دریافت آخرین اخبار و اطلاعات، می­توانند به تارگاه شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: