May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۲۹۱۳۳
۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳
0
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به مدیریت جهادی در روند ارائه خدمات این بانک به شهروندان اظهار کرد: بانک شهرمی تواند با سرمایه گذاری های مناسبی که در پروژه های شهری انجام می دهد، فاصله شمال جنوب را کم کند و گام های درستی در مسیر عدالت اجتماعی بردارد .
حمایت بانک شهر از پروژه های شهریپول‌نیوز- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به مدیریت جهادی در روند ارائه خدمات این بانک به شهروندان اظهار کرد : بانک شهرمی تواند با سرمایه گذاری های مناسبی که در پروژه های شهری انجام می دهد، فاصله شمال  جنوب را کم کند و گام های درستی در مسیر عدالت اجتماعی بردارد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اهمیت درآمدهای پایدار برای شهرداری ها اظهار کرد: بانک شهر الگوی مناسبی برای تدوین و برنامه ریزی مدیریت مالی کلانشهرهاست و اتکای خوبی برای شهرداری ها به منظور تامین منابع مالی پروژه های عمرانی است .

وی افزود: تامین به موقع نقدینگی برای پروژه های شهری، موجب افزایش سرعت ساخت و ساز و کاهش هزینه ساخت می شود و از این رو بانک شهر در پروژه های مهم شهری که در خدمت توسعه شهر است و هم سود خوبی برای سهامداران آن دارد، مشارکت می کند .

مدیر عامل بانک شهر خاطر نشان کرد: بانک شهر می تواند با سرمایه گذاری های مناسبی که در پروژه های شهری انجام می دهد، فاصله شمال  جنوب را کم کند و گام های درستی در مسیر عدالت اجتماعی بردارد .

پورزرندی در ادامه تصریح کرد : مدیران و کارکنان بانک شهر با استفاده از مدیریت جهادی ، توان مضاعفی در خدمت رسانی به شهروندان کسب کرده و می کند .

وی با تاکید بر این که بانک شهر در تلاش است تا در کنارمجموعه مدیریت شهری به ارائه خدمت به شهروندان بپردازد ، افزود: تداوم این همکاری و توسعه بیش از پیش توان مکمل شهرداری ها و بانک شهر، همواره مورد تاکید ما قرار داشته است و حاصل این ارتباط دوسویه ، بهینه سازی و ارتقای سطح رفاه و خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: