کد خبر: ۱۲۹۳۳۷
۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۶
0
بانک دی گواهی‌نامه بین‌المللی ارتقاء سلامت مالی و اداری دریافت کرد
دریافت گواهی‌نامه سلامت مالی و اداری از سوی بانک دیپول‌نیوز- گواهی‌نامه MBA با گرایش ارتقاء سلامت مالی و اداری مورد تایید CB از TUV INTERNATIONAL  به بانک دی تعلق گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مسعود عابدینی ـ معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی ـ با اعلام این خبر تاکید کرد: این گواهی‌نامه و تندیس مرتبط با آن به دلیل ایجاد ساختارهای مناسب جهت اطمینان از پیاده‌سازی رویه‌های تامین سلامت مالی و اداری در بانک دی تقدیم شده است.

وی همچنین اظهار کرد: علاوه بر این گواهی‌نامه جایزه کاردینلی از CARDINELI BUSINESS AWARDS نیز در کنفرانس علمی "بررسی راه‌های ارتقاء سلامت مالی و اداری" که چندی پیش در مشهد مقدس برگزار شد به بانک دی تعلق گرفت.

عابدینی دریافت این گواهی‎نامه و تندیس ارتقاء سلامت مالی و اداری از سوی معاونت بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی را افتخاری برای همه کارکنان و مدیریت بانک عنوان کرد و گفت: نظام اداری سالم، نظامی کارآفرین و شاد است که به رفاه و آسایش فکری، جسمی، خشنودی و انگیزش مثبت نیروی انسانی در کنار تولید کالا و ارائه خدمات براساس نیاز واقعی ارباب رجوع و همچنین به کیفیت، کمیت و سودآوری منطقی آن نیز توجه خاص دارد.

معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی با برشمردن برخی از ویژگی‌های نظام اداری سالم افزود: نیروی انسانی شاغل در سازمان‌ها باید افرادی با دانش، مهارت، خشنود و باانگیزه باشند. همچنین نظام‌ها و قوانینی که وضع می‌شوند باید از نقش انگیزنده‌ای برخوردار باشند.

به گفته وی در یک نظام اداری سالم باید به پیشگیری بیش از درمان اهمیت داده شده و جلب رضایت ارباب‌رجوع به عنوان یک اصل پذیرفته شده باشد.

بر اساس این گزارش پیش از این بانک دی در نخستین کنفرانس علمی بررسی راه‌های ارتقاء سلامت مالی و اداری موفق به دریافت تندیس برتر و مدیرعامل بانک نیز به عنوان مدیر برتر در زمینه سلامت سازمانی در حوزه مالی انتخاب شده بودند.

دریافت گواهی‌نامه سلامت مالی و اداری از سوی بانک دی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: