کد خبر: ۱۳۰۰۹۷
۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲
0
بیمه سامان با حضور در اولين همايش HSE عملياتی ( بهداشت ایمنی در کار) به معرفی انواع بیمه های مسئولیت پرداخت.
پول‌نیوز- بیمه سامان با حضور در اولين همايش  HSE عملياتی ( بهداشت ایمنی در کار) به معرفی انواع بیمه های مسئولیت پرداخت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، علی صرفی مدیر بیمه های مسئولیت بیمه سامان دراین همایش با ارائه سخنرانی، مبحث رعایت استاندارد HSE را به عنوان مکملی برای بیمه نامه های مسئوليت و پيشگيری از پدید آمدن خسارت های مالی وجانی در پروژه های ساختمانی عنوان نمود.

ياد آور می شود کارشناسان بیمه مسئوليت اين شرکت با حضور فعال در غرفه نمايشگاهی ضمن پاسخگویی به سوالات بازديدکنندگان، در خصوص انواع پوشش های قابل ارائه بیمه مسئوليت در پروژه های ساختمانی اطلاع رسانی نمودند.اين همايش با حضور اعضای سنديکای ساختمانی و شرکت های پيمانکاری، 22 آبانماه در محل همایش های سنديکای ساختمانی ايران برگزار گردید.

گفتنی است پیمانکاران و مجریان پروژه های ساختمانی در صورت رعایت مقررات بهداشت ایمنی در کار و پیاده سازی آن و تشکيل واحد HSE در پروژه های احداثی، میتوانند با ارائه مستندات مثبته از تخفیفات ويژه این شرکت در بیمه نامه های مسئولیت مدنی کارفرما در قبال کارکنان بهره مند شوند.

کلیه مجریان پروژه های ساختمانی میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  8943 - 021، "مدیریت بیمه های مسئولیت" تماس حاصل نمايند..
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: