کد خبر: ۱۳۰۱۹۶
۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
0
در این روستا که به "روستای دیوانگان" شهرت دارد 152 نفر زندگی می کنند که در گروه ها 6 یا 7 نفره تقسیم شده اند. حدود 250 پرستار از این افراد نگهداری می کنند.
پول‌نیوز- در این روستا که به "روستای دیوانگان" شهرت دارد 152 نفر زندگی می کنند که در گروه ها 6 یا 7 نفره تقسیم شده اند. حدود 250 پرستار از این افراد نگهداری می کنند.

در نگاه اول روستای "هاگوی" یک منطقه بسیار آرام و با صفاست که شهروندان آن در آرامش کامل زندگی می کنند و همه چیز مرتب است اما در عمق این روستا یک سیاهی خاصی وجود دارد. تمام شهروندان این روستا افراد سالخورده ای هستند که دچار دیوانگی و جنون شده اند.

روستای دیوانگان (+عکس)

در این روستا که به "روستای دیوانگان" شهرت دارد 152 نفر زندگی می کنند که در گروه ها 6 یا 7 نفره تقسیم شده اند. حدود 250 پرستار از این افراد نگهداری می کنند. آن ها هیچ ایده ای در مورد دنیای بیرون ندارند و حتی خانه هایشان نیز به سبک قدیم و نهایتا با تکنولوژی های مرسوم تا سال 2000 در ارتباط هستند.

شهروندان این روستا می توانند ازادانه به هر چا می خواهند بروند، خرید کنند فیلم ببیند و حتی برای خود انتخابات برگزار کنند اما هیچکس اجازه خروج ندارد. خانه ها در این روستا به گونه ای ساخته شده اند که خودشان دیوارهای روستا نیز هستند.

افرادی که دچار جنون می شوند و سن بالای 55 سال دارند از طرف مجموعه های مختلف به این روستا معرفی می شوند تا در آنجا زندگی آرام تری را ادامه دهند. این منطقه از جنجال های شهری به دور است تا بیماری افراد درون روستا افزایش نیابد.

روستای دیوانگان (+عکس)

روستای دیوانگان (+عکس)

منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: روستا ، دیوانگان ، جنون ، پرستار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: