کد خبر: ۱۳۱۳۷۱
۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۳
0
در دومین روز از سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و همزمان با سفر رییس جمهور به استان خراسان جنوبی، کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس به زمین زده شد.
پول‌نیوز- در دومین روز از سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و همزمان با سفر رییس جمهور به استان خراسان جنوبی، کلنگ احداث پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس به زمین زده شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر سید تقی نوربخش در این مراسم گفت: یکی از راهبردهای اصلی دولت تدبیروامید ارتقاء برنامه های تامین اجتماعی است.

وی افزود: رییس جمهور در وعده های انتخاباتی خود حل مشکلات درمانی و افزایش اعتبار دفترچه درمانی را جزو برنامه های اصلی خود اعلام کردندو شاهدیم در کمتر از یک سال طرح تحول سلامت در کشورآغاز شد.

کلنگ احداث پلی کلینیک تأمین اجتماعی طبس زده شد

وی اظهار داشت: امروز پرداخت از جیب مردم از 50 درصد به 6 درصد کاهش یافته است و در بحث منابع طرح تحول سلامت، بیش از 10 هزارمیلیارد تومان از بودجه عمومی و 3 هزار میلیارد تومان از بودجه تأمین اجتماعی برای این بخش اختصاص یافته است، در نتیجه بسیاری از مشکلات مردم برطرف شده و خدمات بیشتری تحت پوشش بیمه قرار گرفته و اعتبار دفترچه درمانی افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: 39 میلیون و 700 هزارنفر  از جمعیت کشور تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند و این سازمان سعی کرده در راستای موفقیت این طرح، گام بردارد.

وی گفت: در بخش خرید خدمت درمانی از مراکز طرف قرار داد در شرایطی کار را شروع کردیم که 9 ماه مطالبات معوق داشتیم و امروز این مطالبات به 2 ماه کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: احداث 25 پروژه درمانی تأمین اجتماعی درکشور آغاز شده است که با احتساب پروژه های قبلی در حال حاضر این سازمان  50 پروژه در دست اجرا دارد.

دکتر نوربخش اظهار داشت: به برکت سفر ریاست جمهوری پروژه ساخت پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی طبس در مساحت بیش از 4 هزار متر مربع آغاز شده و در کمتر از 24 ماه به اتمام خواهد رسید.
برچسب ها: کلنگ ، طبس ، تامین اجتماعی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: