کد خبر: ۱۳۱۴۰۹
۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۷
0
سامانه آموزش الکترونیکی بانک دی هم زمان با حلول ماه ربیع‌الاول و جشنواره دی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.
آغاز فعالیت سامانه آموزش الکترونیکی بانک دیپول‌نیوز- سامانه آموزش الکترونیکی بانک دی هم زمان با حلول ماه ربیع‌الاول و جشنواره دی فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت بانک دی در این زمینه اظهار کرد: به منظور توانمندسازی و ارزش‌آفرینی برای همکاران بانک و استفاده از ابزارها و شیوه‌های نوین در آموزش، "سامانه آموزش الکترونیکی بانک دی" راه‌اندازی شده است.

مجتبی حیدری با بیان اینکه این امر با توجه به اهميت رشد و بالندگي کارکنان شاغل در بانک برنامه‌ریزی شده است، افزود: پيشرفت و تحولات سريع علم و فن‌آوری همراه با تحولات وسيع فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي ايجاب مي‌كند كه نيروي انساني شاغل در مجموعه  به عنوان مهمترين عامل توسعه يك سازمان به منظور همگامي و همراهي با تحولات مذكور و با استفاده از فرصت‌ها و شركت در دوره‌هاي آموزشي ضمن خدمت بتوانند به عنوان عنصري فعال و موثر در جهت تحقق اهداف خود و بانک، نقش لازم را ایفا کنند.

وی افزود: از آنجا که شرکت در دوره‌های حضوری مستلزم صرف زمان و هزینه‌های زیادی برای کارکنان و بانک است، لذا برای رفاه حال بیشتر همکاران و نیز بهره‌گیری از ابزارهای نوین تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزشی غیر حضوری گرفته شده است.

حیدری با بیان اینکه اولین دوره آموزش غیر حضوری هم زمان با حلول ماه ربیع‌الاول از روز چهارشنبه سوم دی ماه برگزار خواهد شد، متذکر شد که محتوای اولین دوره باعنوان مدیریت استرس به صورت application بر روی تبلت‌های همکاران نصب شده و اداره آموزش به صورت آنلاین آماده پاسخگویی به آنان است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: