کد خبر: ۱۳۱۴۱۰
۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
0
مدیر عامل بانک شهر با اشاره به عزم قاطع این بانک ، در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیا اظهار کرد : امروز بانکداری با روش سنتی قابل ارائه نیست و از آنجا که مردم خواهان دریافت راحت تر و به روزتر خدمات بانکی هستند، بانک شهر نیز در صدد توسعه خدمات الکترونیکی بانکی است .
عزم بانک شهر در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیاپول‌نیوز- مدیر عامل بانک شهر با اشاره به عزم قاطع این بانک ، در نزدیک شدن به بانکداری روز دنیا اظهار کرد : امروز بانکداری با روش سنتی قابل ارائه نیست  و از آنجا که مردم خواهان دریافت راحت تر و به روزتر خدمات بانکی هستند، بانک شهر نیز در صدد توسعه خدمات الکترونیکی بانکی است .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب اظهار کرد: مردم می توانند نظارت خوبی بر بانک ها داشته باشند و تصور ما این است که اگر مردم بر کار بانک ها نظارت داشتند ، شاهد اختلاس های بزرگ بانکی نبودیم .

وی با اشاره به افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد بانک طی چند ماه گذشته خاطر نشان کرد: از زمان راه اندازی سامانه 8655 رضایتمندی مردم از عملکرد بانک ، به بیش از 50 درصد رسیده است.

مدیر عامل بانک شهر با تاکید بر اینکه مشتری مداری در اولویت اقدامات بانک است، تصریح کرد: در زمینه احترام مشتری نیز رضایتمندی شهروندان از 49 درصد به 68 درصد رسیده است که به طور حتم این میزان، نقطه مطلوب ما نیست و باید به بیش از 90 درصد افزایش یابد .

پورزرندی تصریح کرد: طی این مدت توسعه بانکداری الکترونیک با جدیت دنبال شده است و به هیچ وجه توسعه فیزیکی شعب در دستور کار نیست  و در این زمینه، کیوسک های الکترونیکی که کل خدمات بانک را می دهند راه اندازی شده است.

وی افزود: با اقدامات انجام شده به سمت بانکداری روز دنیا حرکت کردیم که جوایزی نیز در این خصوص، از کشورهای بلژیک ،  اسپانیا و ...، به بانک شهر تعلق گرفته است .

پورزرندی با بیان اینکه امروز بانکداری با روش سنتی قابل ارائه نیست، تصریح کرد: مردم در دنیای امروز،  خواهان دریافت راحت تر و به روزتر خدمات بانکی هستند و بانک شهر نیز در صدد توسعه خدمات الکترونیکی بانکی است .

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بانک شهر به دنبال بنگاه داری است و خود را یک بانک تخصصی مدیریت شهری می داند که  از پروژه های شهری  حمایت می کند .

پورزرندی در ادامه گفت:  بانک شهر به هر میزان که شهرداری آن شهر سپرده دارد، به پروژه های شهری آن شهر کمک می کند.

وی با اشاره به موضوع افزایش سرمایه بانک شهر گفت: این بانک در یک سال گذشته یک بار افزایش سرمایه داشته است و در این مرحله نیز به سمت افزایش سرمایه 16000 میلیارد ریالی حرکت می کند و در صورت تحقق،  بین 5 بانک برتر قرار می گیرد.

به گفته مدیر عامل بانک شهر، امروز بیشتر زندگی مردم در شهرهاست و باید بتوان  پروژه های شهری را به عنوان بانک  تخصصی دنبال کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: