May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۵۴۱
۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
0
بانک ملت برای آن دسته از مشتریانی که حساب جاری خود نزد بانک ملت را به دستگاه کارتخوان متصل کرده اند، در بسته اعتباری پذیرندگان ملت، مشوق های جدید در نظر گرفت.
مشوق های جدید برای دارندگان حساب در بانک ملتپول‌نیوز- بانک ملت برای آن دسته از مشتریانی که حساب جاری خود نزد بانک ملت را به دستگاه کارتخوان متصل کرده اند، در بسته اعتباری پذیرندگان ملت، مشوق های جدید در نظر گرفت.
 
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، با تصویب هیات مدیره، پذیرندگان کارتخوان های این بانک که نسبت به اتصال حساب جاری خود در بانک ملت به دستگاه کارتخوان منصوبه اقدام کنند از مشوق های درنظرگرفته شده بهره مند خواهند شد.

بر اساس این گزارش، مشوق های یادشده در دو بخش سرمایه در گردش، سرمایه ثابت، در نظر گرفته شده است که بر اساس آن سقف تسهیلات قابل اعطا در قالب بسته پذیرندگان ملت به این دسته از مشتریان افزایش خواهد یافت ضمن این که  در نرخ سود دریافتی از مشتریان نیز تخفیفاتی اعمال خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: