کد خبر: ۱۳۱۵۵۵
۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۰
0
با پیشنهاد سازمان امور عشایر و موافقت وزارت جهاد کشاورزی عشایر شش استان کشور از نهاده های دامی مدت دار بهره مند می‌شوند.
پول‌نیوز- با پیشنهاد سازمان امور عشایر و موافقت وزارت جهاد کشاورزی عشایر شش استان کشور از نهاده های دامی مدت دار بهره مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور عشایر ایران، بنا به پیشنهاد و درخواست سازمان امور عشایر از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص رفع مشکلات ناشی از خشکسالی در مناطق عشایری و موافقت این وزارتخانه، عشایر شش استان کشور از نهاده های دامی به صورت مدت دار برخوردار می شوند.

این استان ها شامل استان های تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس و گلستان که بیشترین خسارت را از خشکسالی متحمل شده اند، هستند.

پیش از این چهار استان خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سمنان نیز از طرح تامین نهاده دامی به صورت مدت دار 6 تا 9 ماهه بهره مند شده بودند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: