کد خبر: ۱۳۱۶۴۸
۰۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴
0
درچهارمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت تنديس بلورين و لوح تقدير جشنواره بعنوان سطح عالي اين جشنواره به مديرعامل بيمه پارسيان اهداشد.
مديرعامل بيمه پارسيان تنديس بلورين دریافت کردپول‌نیوز- در چهارمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت كشور كه با حضور مقامات و مسئولان عاليرتبه كشوري و جمع كثيري از صنعتگران و تولید کنندگان برتر کشور روز پنجشنبه چهارم دي ماه در محل سالن همايش هاي صداوسيما و برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، درچهارمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت تنديس بلورين و لوح تقدير جشنواره بعنوان سطح عالي اين جشنواره به مديرعامل بيمه پارسيان اهداشد.

درچهارمین جشنواره ملی تجلیل از تلاشگران کیفیت كشور كه با حضور مقامات و مسئولان عاليرتبه كشوري و جمع كثيري از صنعتگران و تولید کنندگان برتر کشور روز پنجشنبه چهارم دي ماه در محل سالن همايش هاي صداوسيما و برگزار شد از 12 مدیر و کارشناس برتر در حوزه های مختلف در بخش دولتی و غیر دولتی در سطح تندیس و 17 نفر در سطح نشان و 26 نفر دز سطح لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد كه آقاي هادي اويارحسين عضو هيأت مديره و مديرعامل بيمه پارسيان حائز رتبه برتر جشنواره و در ميان جمع برترين ها شايسته دريافت تنديس بلورين و لوح تقدير قرارگرفت.

جشنواره تجليل از تلاشگران كيفيت هرساله با هدف شناسائي، معرفي و ارج نهادن به مقام تلاشگران و مديران ارشد فعال در عرصه کيفيت و سرآمدي کشور و فراهم آوردن بستري مناسب براي الگوبرداري نسل جوان کشور از خادمان کيفيت داخل کشور و با استفاده از مدل هاي ارزيابي روز دنيا اقدام به معرفي مديران و صنايع برتر در حوزه كيفيت كشور مي نمايد كه بيمه‌پارسيان همواره در سطوح مختلف اين جشنواره مورد تجليل قرارگرفته است.

مديرعامل بيمه پارسيان تنديس بلورين دریافت کرد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: