May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۱۸۰۸
۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶
0
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از مفقود شدن کارت مبادلات مرزی شش هزار مرزنشین این استان در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.
پول‌نیوز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از مفقود شدن کارت مبادلات مرزی شش هزار مرزنشین این استان در دفاتر پیشخوان دولت خبر داد.

'یحیی نیکدل' دوشنبه شب در نشست بررسی مشکلات مرزنشینان این استان در بجنورد اظهار کرد: این کارت ها پس از صدور از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دفاتر پیشخوان دولت در تهران مفقود شده است.

وی افزود: براساس توافق بین وزارت صنعت، معدن و تجارت با کانون دفاتر پیشخوان کشور، این دفاتر مسوولیت ارایه خدمات کارت الکترونیکی مرزنشینان 17 استان مرزی را عهده دار هستند.

وی اضافه کرد: در استان خراسان شمالی 25 هزار مرزنشین در سامانه کانون دفاتر پیشخوان برای دریافت کارت الکترونیکی مبادلات مرزی نام نویسی کرده اند که ثبت نام 21هزار نفر تایید شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: تاکنون کارت مبادلات مرزی 15 هزار نفر به این استان ارسال شده و خبری از مابقی کارت ها نیست.

نیکدل افزود: اکنون مسوول دفاتر پیشخوان استان و اداره کل صنعت، معدن و تجارت پیگیر کارت های الکترونیکی مفقودی مرزنشینان این استان هستند.

وی همچنین از مسدود شدن سایت ثبت نام کارت الکترونیکی مبادلات مرزی انتقاد کرد و گفت: به دلیل مسدود شدن سایت مزبور به عنوان متولی ثبت نام و ارایه خدمات کارت الکترونیکی مرزنشینی، 11 هزار مرزنشین این استان از ثبت نام بازمانده اند.

وی افزود: با وجود پیگیری و نامه نگاری های مکرر برای بازگشایی این سایت برای ثبت نام مرزنشینان بازمانده از نامنویسی، این پیگیرها به نتیجه نرسیده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: در این استان 36 هزار خانوار مرزنشین با 150 هزار نفر جمعیت سکونت دارند که 25 هزار نفر آنان موفق به ثبت نام شده و مابقی منتظر باز شدن سایت هستند.

وی از مسوولان کانون دفاتر پیشخوان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به بازگشایی مجدد سایت و ثبت نام از مرزنشینان اقدام کنند.

استان 867 هزار نفری خراسان شمالی دارای 301 کیلومتر مرز مترک با کشور ترکمنستان است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: