کد خبر: ۱۳۲۴۲۰
۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸
0
وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد جذب سرمایه گذاری از سوی شهرداری این شهرستان متذکر شد: این ستاد تلاشی برای بالفعل کردن ظرفیت های گردشگری شهر سرعین بوده است.
پول‌نیوز- شهردار سرعین با توجه به توانمندی های موجود در این شهرستان گردشگری تاکید کرد که سرمایه گذاری های صورت گرفته در سرعین رضایت بخش نیست.

رضا زنده دل شامگاه یکشنبه در جلسه بررسی نهایی دستاوردهای همایش سرعین شناسی در تهران اضافه کرد: سرعین همواره به دلیل برخورداری از ظرفیت های بالقوه گردشگری که خاص خود این شهر است مورد توجه سرمایه گذاران بوده اما در گذشته از این ظرفیت استفاده نشده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت ستاد جذب سرمایه گذاری از سوی شهرداری این شهرستان متذکر شد: این ستاد تلاشی برای بالفعل کردن ظرفیت های گردشگری شهر سرعین بوده است.

به گفته شهردار سرعین هم اکنون ایجاد بستر های لازم برای حضور بخش خصوصی در سرعین اقدامی است که به طور جد از سوی مدیریت شهری سرعی دنبال می شود.

وی برگزاری همایش سرعین شناسی را فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت های شهرستان برای سرمایه گذاران دانست و ادامه داد: در این همایش زمینه دیدار با سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در سرعین فراهم شد و در همین راستا برای برگزاری جلسات تخصصی در آینده توافق لازم صورت گرفت.

زنده دل میزان استقبال سرعینی های مقیم تهران از همایش را امیدوار کننده ارزیابی کرد و بیان داشت: برای توسعه استان باید از همه ظرفیت های ممکن و اسناد بالادستی به صورت همزمان استفاده و بستری برای بالفعل شدن ظرفیت ها از جمله هدفمند و مدیریت کردن منابع بانکی به سمت سرمایه گذاری و گردشگری فراهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه زمانی می توان از سرمایه گذاران دعوت کرد که نرخ بازگشت سود سرمایه مثبت باشد، عنوان کرد: اما در شرایط کنونی چنین نیست، برای رفع این مشکل با مجموعه شورای شهر آزاد کردن ظرفیت های گردشگری زمستانی را در دستور کار قرار داده ایم.

شهردار سرعین ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن بسترهای لازم برای حضور بخش خصوصی در شهر سرعین و با ترسیم دورنمای روشن در این شهر بتوان شاهد شکوفایی استعدادهای این شهر مهم گردشگر پذیر بود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: