May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۳۷۹۳
۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
0
«همایش کاربردی تجارت با چین» با هدف بررسی راهکارهای عملی و موثر در توسعه مناسبات اقتصادی با کشور چین، 8 بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
پول‌نیوز- «همایش کاربردی تجارت با چین» با هدف بررسی راهکارهای عملی و موثر در توسعه مناسبات اقتصادی با کشور چین، 8 بهمن‌ماه در محل سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، پس از برگزاری موفق همایش‌های کاربردی تجارت با کشورهای عراق، روسیه، قطر و امارات در ماه‌های گذشته، همایش تجارت با چین با حضور معاونان و مشاوران وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران کل مرتبط وزارت امور خارجه، روسای اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین و رایزنان بازرگانی دوکشور برپا خواهد شد.

مرکز آموزش بازرگانی وابسته به موسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با توجه به اهمیت تجارت و توسعه روابط تجاری با کشورهای هدف، برگزاری این همایش‌ را برعهده دارد.

در این همایش علاوه بر بررسی راهکارهای حضور و افزایش سهم بازار کالا و خدمات ایرانی در کشورهای هدف، نحوه استفاده حداکثری از شرایط و ظرفیت‌های موجود با رویکرد ارتقای تراز تجاری مورد توجه قرار خواهد گرفت.

محورهای اصلی این همایش شامل: پتانسیل‌های صادراتی ایران و چین، اصول مذاکرات تجاری با شرکت‌های چینی، هشدارهای لازم برای تجارت با شرکت‌های چینی و حل اختلافات تجاری، نحوه تاسیس دفاتر تجاری در چین، اعتبارسنجی و شناسایی تولیدکنندگان است.

برپایی پنل پرسش و پاسخ در خصوص حل مسایل پیش‌روی صادرکنندگان و واردکنندگان ایرانی با هدف توسعه سطح مبادلات و تجارت موثر با چین از دیگر برنامه‌های این همایش است.


متقاضیان شرکت در این همایش می‌توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر عدد 205 را به شماره 0218695 پیامک کنند.
برچسب ها: تجارت ، چین ، قطر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: