کد خبر: ۱۳۴۰۱۱
۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
0
نشست ارزیابی جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی به منظور دریافت تندیس بلورین با حضور مدیر عامل و معاونین بانک مهر اقتصاد و ارزیابان مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی آغاز شد.
بانک مهر اقتصاد کاندید دریافت تندیس شد
پول‌نیوز- نشست ارزیابی جایزه ملی بهره وری و تعالی سازمانی به منظور دریافت تندیس بلورین با حضور مدیرعامل و معاونین بانک مهر اقتصاد و ارزیابان مرکز تعالی سازمانی سازمان مدیریت صنعتی آغاز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر نتاج – مدیر عامل بانک – در این نشست ضمن معرفی بانک و روند فعالیت ها از ابتدای تاسیس تاکنون و با تشریح محصولات و خدمات آن گفت: تجهیز منابع، تخصیص منابع و خدمات بانکی سه ماموریت اصلی مجموعه بانک مهر اقتصاد به شمار می روند.

دکتر نتاج خاطر نشان کرد: بانک مهر اقتصاد در راستای سیاست های جدید بانک مرکزی در صدد است تا از فعالیت های بنگاه داری بکاهد و به سمت فعالیت های بانکداری حرکت کند.

وی از رتبه هشتم بانک مهر اقتصاد به لحاظ برخورداری از حجم منابع در میان بانک های کشور خبر داد و گفت: درصد سهمی که این بانک از منابع پولی کشور برای خود در نظر گرفته، مهم ترین عامل تحقق چشم انداز آن است.

در ادامه این نشست، مقصود بیگی – ارزیاب ارشد جایزه تعالی سازمانی – ایجاد فضای رقابتی برای تعالی سازمان ها، تشویق سازمان ها برای انجام خود ارزیابی و ایجاد فضای مناسب برای تبادل تجربیات موفق را از مهم ترین اهداف برگزاری جایزه تعالی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: در مدل تعالی سازمانی، مفاهیم بنیادین در هشت بعدِ ارزش آفرینی برای مشتریان، پایدار سازی نتایج برجسته، توسعه قابلیت های سازمانی، خلق آینده ای پایدار، رهبری الهام بخش، مدیریت چابک، موفقیت از طریق استعداد کارکنان و خلاقیت و نوآوری، تعریف شده است.

وی ادامه داد: الگوی تعالی سازمانی شامل 9 معیارِ رهبری، استراتژی های سازمانی، کارکنان، شراکت ها و منابع، فرآیندها، محصولات و خدمات، نتایج مشتری، نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی می باشد و در سطحی که بانک مهر اقتصاد کاندید شده است باید در معیارهای نتایج مشتری، نتایج کارکنان، فرآیندها و محصولات امتیاز بین 40 تا 50 کسب کند.

گفتنی است جایزه تعالی سازمانی همه ساله در سطوح گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه تعالی، تقدیر نامه های دو، سه ، چهار و پنج ستاره و تندیس های بلورین، سیمین و زرین برگزار می شود که بانک مهر اقتصاد پس از شش دوره ارزیابی و کسب تقدیر نامه چهار ستاره در سال گذشته، در این دوره کاندید دریافت تندیس بلورینِ جایزه ملی بهره ورری و تعالی سازمانی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: