May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۴۹۰۶
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵
0
بانک آینده در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود، اقدام به ایجاد «حساب سپرده حمایت از مبارزه با سرطان» با عنوان «حسِّ زندگی» نموده است.
استقبال ورزشکاران از سپرده «حسن زندگی» بانک آینده
پول‌نیوز- جمعی از بازیکنان تیم‌های فوتبال «استقلال» و «راه‌آهن» تهران، با حضور در «شعبه ولنجک» بانک آینده، با افتتاح حساب سپرده «حسِّ زندگی»، در این اقدام خیرخواهانه و نیکوکارانه مشارکت نمودند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک آینده در راستای تحقق مسؤولیت اجتماعی خود، اقدام به ایجاد «حساب سپرده حمایت از مبارزه با سرطان» با عنوان «حسِّ زندگی» نموده است.

در همین راستا، بسیاری از گروه‌های مرجع و به‌ویژه چهره‌های ورزشی، در این اقدام خداپسندانه شرکت و با حضور در شعب بانک آینده، اقدام به افتتاح حساب کردند. از این جمع، می‌توان، به حضور آقایان: وحید طالب‌لو، آرش برهانی و میلاد فخرالدینی از بازیکنان تیم «استقلال تهران» و آقای سیدامین منوچهری، بازیکن تیم «راه‌آهن تهران»، اشاره نمود.

این نام‌آوران ورزشی، بانک آینده را برای کمک به امر مبارزه با سرطان، همراهی می‌کنند.

استقبال ورزشکاران از سپرده «حسن زندگی» بانک آینده

پیش از این نیز، آقای محمود خوردبین، سرپرست تیم «پرسپولیس»، با افتتاح حساب در سپرده «حسِّ زندگی»، در این اقدام خیرخواهانه، شرکت کرده بود.

شایان ذکر است؛ مشتریان محترم با افتتاح این حساب سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدّت در بانک آینده، 10 درصد سود علی‌الحساب به‌صورت روزشمار دریافت کرده و بانک آینده نیز معادل همین مقدار سود (10 درصد) در حمایت از مبارزه با سرطان، این رویکرد خیرخواهانه را حمایت خواهد کرد. این مبلغ در اختیار مؤسسات مجاز تحقیقاتی و مبارزه با سرطان، قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: