کد خبر: ۱۳۴۹۷۷
۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
0
هرچند طلا در هفته های گذشته با افزایش قیمت مواجه شد اما میزان خرید و فروش در بازار عادی است و رشد قیمتی تاثیری بر حجم معاملات نداشته است.
پول‌نیوز - رییس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: هرچند طلا در هفته های گذشته با افزایش قیمت مواجه شد اما میزان خرید و فروش در بازار عادی است و رشد قیمتی تاثیری بر حجم معاملات نداشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، محمد کشتی آرای در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت خرید و فروش طلا و سکه در بازار پس از افزایش قیمت ها در بازار، افزود: حجم سرمایه گذاری در بازار طلا و سکه کاهش یافته و به همین دلیل تنها مصرف کنندگان مشتریان این بازار هستند.

وی با بیان اینکه، مصرف کنندگان نیز به مناسبت های مختلف اقدام خرید طلا و سکه می کنند؛ اظهار داشت: همین امر سبب شد تا در زمان افزایش قیمت ها میزان معاملات در بازار طلا با کاهش همراه نشود.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه قیمت جهانی هر اونس طلا هم اکنون 1284 دلار است، گفت : نرخ سکه بهار آزادی طرح قدیم و جدید امروز شنبه حدود یک میلیون و 25 هزار تومان و یک میلیون و 28 هزار تومان است.

کشتی آرای افزود: هر قطعه نیم سکه 518 هزار تومان، ربع سکه 269 هزار تومان و سکه های یک گرمی هم 173 هزار تومان فروخته می شود.

کشتی آرای گفت: قیمت هر گرم طلای 18عیار نیز حدود 104 هزار و 600 تومان است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: