May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۵۱۶۶
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
0
شیخ الاسلامی: خانواده مهمترین عنصر زندگی اجتماعی است که غفلت از جایگاه و نقش آن لطمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.
همایش خانوادگی عترت بانک مهراقتصاد برگزار شد
پول‌نیوز- همایش خانوادگی عترت با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در استان کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، منصور شیخ الاسلامی – رئیس اداره کل روابط عمومی - در این مراسم مرد و زن را مکمل یکدیگر و بنیان خانواده در نظام خلقت عنوان کرد و گفت: مسئولیت زن و مرد در اسلام بر سه محور فرد، خانواده و اجتماع بروز و ظهور می یابد که هر سه این عوامل کلیدی بوده و باید جدی تلقی شوند.

شیخ الاسلامی تصریح کرد: زندگی هر یک از ما ابعاد گوناگونی دارد که خانواده مهمترین وجه آن است و در خانواده نیز زنان نقشی اساسی و تاثیرگذار ایفا می کنند.

همایش خانوادگی عترت بانک مهراقتصاد برگزار شد

وی با بیان اینکه بانک مهر اقتصاد برنامه های مناسبی در زمینه های فرهنگی در دستور کار دارد، ادامه داد: خانواده مهمترین عنصر زندگی اجتماعی است که غفلت از جایگاه و نقش آن لطمات جبران ناپذیری به بار خواهد آورد.

شیخ الاسلامی همچنین به خدمات بانک مهر اقتصاد در نظام پولی کشور اشاره کرد و افزود: این بانک به مجموعه بزرگی در سیستم بانکی کشور تبدیل شده که با توجه به مشغله و حساسیت کار بانکی، نیازمند همراهی تمامی عوامل از جمله خانواده ها هستیم.

رئیس اداره کل روابط عمومی نقش همسران و خانواده کارکنان را در موفقیت بانک بی بدیل دانست و ابراز داشت: خدمات مطلوب 22 ساله این بانک مرهون جلب اعتماد عمومی، زحمات کارکنان و همراهی خانواده های آنها بوده است.

وی با اشاره به  برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های لازم برای توسعه خدمات و محصولات این بانک در افق چشم انداز آن، اظهارداشت: بانک مهر اقتصاد در سال های گذشته درحوزه اقتصاد مقاومتی گام های ارزنده و موثری برداشته است که این سیاست مهم و مورد تاکید مقام معظم رهبری در سال جاری با جدیت بیشتری پیگیری و اجرایی شده است.

همایش خانوادگی عترت بانک مهراقتصاد برگزار شد

وی در پایان خاطر نشان کرد: بی شک تمامی دستاوردها، موفقیت ها و اجرای برنامه هایی چون حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی بدون همت همکاران تلاشگر این بانک و همراهی خانواده های آنان محقق نمی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: