کد خبر: ۱۳۵۲۱۸
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۴
0
در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 320 میلیون ریال از حساب بانک اش به صورت اینترنتی پیگیری لازم در دستور کار قرار گرفت.
پول‌نیوز- رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خوزستان از دستگیری سارقی خبر داد که از طریق اینترنت 320 میلیون ریال در اهواز سرقت کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ' سعد شعبان' اظهار کرد: در پی مراجعه شخصی به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز 320 میلیون ریال از حساب بانک اش به صورت اینترنتی پیگیری لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:با پیگیری انجام شده، فردی به هویت ' م-ع' به عنوان سارق شناسایی شد که در یک عملیات سارق دستگیر شد.

سرهنگ شعبان گفت:متهم در بازجویی فنی پلیس ضمن اقرار به بزه انتسابی خود اظهارکرده که شاکی، کارت عابر بانک خود را در اختیار من گذاشته تا برای شرکت گاز پول واریز کنم، که رمز دوم کارت را فعال و در فرصتی مناسب اقدام به برداشت پول کردم.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات خوزستان بیان داشت: شهروندان به منظور پیشگیری از هک شدن حساب بانکی و سرقت اینترنتی از در اختیار قرار دادن کارت اعتباری خود به دیگران پرهیز کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: