کد خبر: ۱۳۵۴۳۲
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷
0
سيد مهدي هاشمي با اشاره به رونق ساخت ساز و روند توسعه جزيره گفت: سرعت اجرا و تكميل پروژه ها در كيش بسيار خوب است و روند توسعه اين جزيره درهربار سفر نسبت به بازديد هاي قبلي كاملا مشهود است.
«سرعت اجرا و تكميل پروژه ها در كيش بسيار خوب است»
پول‌نیوز- سيد مهدي هاشمي به همراه اعضاي كميسيون عمران مجلس درسفر به كيش گفت: سرعت در اجرا و انجام امور به صورت كارشناسي شده از عوامل مهم در توسعه اين جزيره است.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، رييس و اعضاي كميسيون عمران مجلس در سفر به جزيره كيش در  گفت وگو با مديرعامل و معاونان سازمان منطقه آزاد كيش و بررسي گزارش عملكرد سازمان در يكسال و نيم گذشته درجريان روند ساخت و ساز و توسعه اين جزيره مرجاني قرار گرفتند.

سيد مهدي هاشمي با اشاره به رونق ساخت ساز و روند توسعه جزيره گفت: سرعت اجرا و تكميل  پروژه ها در كيش بسيار خوب است و روند توسعه اين جزيره درهربار سفر نسبت به بازديد هاي قبلي كاملا مشهود است.

وي افزود: از مزاياي ديگر اجراي پروژه ها در جزيره كيش انجام امور به صورت كارشناسي شده است كه نشان مي دهد طرح ها پس از ارزيابي هاي دقيق مشاوران و مهندسان وارد مرحله اجرا شده و دراين مرحله نيز تا زمان تكميل طرح به صورت مستمر توسط كارشناسان ناظر بررسي مي شوند .

رييس كميسيون عمران مجلس گفت: رونق ساخت و ساز و اجراي پروژه هاي موثر در توسعه گردشگري و اقتصادي جزيره كيش نيازمند پيگيري و بررسي هاي مداوم است و سازمان منطقه آزاد كيش با برنامه ريزي منسجم دراجراي پروژه هاي جديد و فعال كردن پروژه هاي رها شده و بلاتكليف سرعت خوبي به روند رشد و توسعه جزيره كيش بخشيده است.

سيد مهدي هاشمي كيفيت ساخت سازه ها و پروژه ها را درجزيره كيش بسيار خوب ارزيابي كرد و تاكيد كرد: توسعه همراه با كيفيت از نقاط قوت و نكات قابل توجه دراجراي پروژه ها دراين جزيره است كه درسايه توجه و نظارت دائم بدست مي آيد.

وي قائل شدن برنامه زمان بندي مناسب براي تكميل و پايان پروژه ها و رعايت استانداردها و شاخصه هاي كيفي در ساخت طرح ها را دو ويژگي مهم برشمرد كه توسعه جزيره كيش در بخش ساخت وساز واجراي طرح ها بر پايه اين دو شاخصه برنامه ريزي و استوار شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: