کد خبر: ۱۳۵۶۲۵
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۱
0
اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با هدف تقویت سه بخش بهداشت و درمان، صنعت (با هدف رونق فضای کسب و کار و حمایت از تولید) و حمایت از اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار دارد.
پول‌نیوز - عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1394 کشور در مجلس شورای اسلامی گفت:رویکرد دولت، هدفمند شدن یارانه ها به معنای واقعی و کمک به اقشار نیازمند جامعه است.

به گزارش گروه اقتصاد کلان پول‌نیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر گفت:خوشبختانه دولت تدبیر و امید توجه و اهمیت ویژه ای برای هدفمندشدن یارانه ها قائل است.

وی در گفت‌وگویی اظهارکرد: اجرای قانون هدفمندی یارانه ها با هدف تقویت سه بخش بهداشت و درمان، صنعت (با هدف رونق فضای کسب و کار و حمایت از تولید) و حمایت از اقشار آسیب پذیر در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام پژمان فر اظهار کرد: با هدفمند شدن محدود یارانه ها در سال گذشته حوزه بهداشت و درمان تا حدودی تقویت شد و همین امر موجب رضایتمندی نسبی مردم از این حوزه در سال گذشته گردید.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود با صرفه جویی از محل حذف یارانه بخشی از افراد پر درآمد، دولت در سال آینده بتواند در حوزه بهبود کسب و کار و حمایت از سرمایه ها و تولید داخلی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون تلفیق که دولت را مکلف به حذف یارانه نقدی افراد بالای250میلیون ریال درآمد در سال آینده می نماید، افزود: این تصمیم به دنبال پیشنهاد اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در این رابطه اتخاذ شد و مورد موافقت و تصویب کمیسیون تلفیق گردید.

این عضو کمیسیون تلفیق گفت: با حذف یارانه افراد پر درآمد، دولت می تواند با صرفه جویی انجام شده در سایر بخش های هدفمندی هزینه کند.

لایحه بودجه سال آینده کل کشور بالغ برهشت میلیون و 379 هزار و 801 میلیارد ریال می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: