کد خبر: ۱۳۵۶۶۹
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴
۹۲
خطوط متعدد روی دماغه خودرو در کنار سپر و ورودیهای بزرگ هوا ظاهری خاص را برای S5 به ارمغان آورده اند اما در عین حال طراحی نمای جلو این خودرو آنچنان متمایز نیست که در نگاه نخست بتوان از روبرو آن را شناخت اما نکته بارز این طراحی آن است که کاستی های یک محصول چینی را به خود نمی بیند.

مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5
پول‌نیوز- در بازار خودرو‏های زیر 100 میلیون ‏تومان ایران همه محصولات رنگ و بویی یکسان به خود گرفته ‏اند ؛ پیشرانه ‏های ضعیف و امکانات محدود ؛ کرمان‏ موتور با محصول جدیدی که از برند JAC انتخاب کرده قصد دارد تمام این معادلات و تفکرات بازار را تغییر دهد و مفاهیم جدید و هیجان ‏انگیزی را در کلاس شاسی‏ بلند‏ها به مشتریان عرضه کند و تغییر را در کالبد شاسی‏ بلند جدید S5 به مشتریان ایرانی معرفی کند .ما نیز برای آشنایی بیش‏تر با این پدیده تصمیم گرفتیم طی آزمایشی دو روزه با توانایی‏های این محصول جدید بیش‏تر آشنا شویم لذا آنچه در ادامه خواهید خواند بخشی از تجربه سواری با JAC S5 است :

طراحی ظاهری :

طراحی ظاهری S5 ترکیبی از جذابیت و سادگی است . خطوط متعدد روی دماغه خودرو در کنار سپر و ورودیهای بزرگ هوا ظاهری خاص را برای S5 به ارمغان آورده اند اما در عین حال طراحی نمای جلو این خودرو آنچنان متمایز نیست که در نگاه نخست بتوان از روبرو آن را شناخت اما نکته بارز این طراحی آن است که کاستی های یک محصول چینی را به خود نمی بیند.در نمای جانبی تلاش برای نزدیک کردن این شاسی بلند به حالتی مشابه کوپه محسوس است به گونه ای که این تلاش در فرم شیشه های عقب و کوچک تر شدن ان ها بی تاثیر نبوده است . در نمای عقب نیز فرم چراغ ها و دو محفظه بزرگ خروجی اگزوز با قاب های کرومی از اصلی ترین المان های تمایز S5 با دیگر شاسی بلند های 4 سیلندر موجود در بازار است .

مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5


مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5

چه ابعادی دارد ؟


برای لمس ابعاد بدنه و کابین S5 بهتر است بدانید که این خودرو در مقایسه با دو رقیب کره ای یعنی اسپورتیج و توسان ، طول و عرض کاملا مشابهی دارد و در ارتفاع حدود 2 سانتیمتر از آن ها بلند تر است که این موضوع زمانی که این سه خودرو در کنار هم قرار بگیرند کاملا محسوس است . فاصثله بین دو محور نیز در هر سه خودرو 2.6 متر را نشان می دهد که از فضای مشابه سرنشینان در S5 و اسپورتیج و توسان خبر می دهد . در حالی که همه اعداد و ارقام برای این سه خودرو یکسان پیش می رود S5 سعی می کند ظاهرش را بیش تر به شاسی بلند ها نزدیک کند و به همین جهت ارتفاع آن از سطح زمین به 210 میلیمتر می رسد که در مقایسه با ارتفاع 174 میلیمتری اسپورتیج ابهت بیش تری به ظاهر این خودرو می بخشد.

شگفتانه ای در دل S5 :

شاید پیش خودتان بگویید S5 نیز مانند دیگر شاسی بلند های چینی موتروی معمولی دارد که تنها ظاهر و نام یک شاسی بلند را یدک می کشد اما در حقیقت اگر بدون آگاهی از موتور ، گیربکس و مشخصات فنی پشت فرمان S5 بنشینید و کوچک ترنی اشاره ای به پدال گاز کنید مطمئنا شگفت زده خواهید شد چرا که در این شاسی بلند جدید شما با یک پیشرانه 2 لیتری توربو روبرو هستید . قلب تپنده S5 با کد HFC4GA3 توسط کمپانی JAC بر پایه یک پیشرانه 134 اسب بخاری 2 لیتری طراحی شده و با اضافه شدن توربو به این مجموعه حداکثر قدرت این شاسی بلند به 174 اسب بخار رسیده است . قدرتی که در شاسی بلند های کره ای با پیشرانه 2.4 لیتری کسب خواهید کرد و البته با قیمتی حدود دو برابر S5 ! حداکثر گشتاور S5 نیز از دور موتور 2000 تا 4000 روی عدد 235 نیوتون متر ثابت است. انتقال قدرت در S5 به محور جلو صورت می گیرد و این وظیفه بر عهده گیربکسی است که به عنوان دیگر شگفتی فنی S5 شناخته می شود ؛ گیربکس 6 سرعته دستی . در مقایسه با گیربکس های 5 دنده معمول ، دنده ششم در این گیربکس موجب می شود تا در سرعت های بالا امکان کاهش مصرف سوخت با ضریب سبک تر گیربکس فراهم شود و رانندگی در سرعت بالا روی دور موتور پایین تر صورت گیرد به گونه ای که در این شرایط مصرف ترکیبی این کراس اوور توربو حدود 7.7 لیتر اعلام شده است .

مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5

تکنولوژی‌باران !

هر تصوری که از آپشن های یک شاسی بلند زیر 100 میلیون تومان دارید را کنار بگذارید چرا که S5 در نگاه نخست تمام آن ها را تغییر می دهد . این خودرو برای اولین بار در بین خودرو های چینی با سامانه کنترل الکترونیکی پایداری ESC به بازار کشورمان عرضه خواهد شد . علاوه بر آن سیستم ترمز ABS،EBDو EBAبه صورت استاندارد روی 4 ترمز دیسکی S5 انجام وظیفه می کنند و برای بالا رفتن و پایین آمدن از شیب های تند سیستم های HAS(کمک شروع حرکت در سربالایی) و HDC ( کنترل حرکت در سراشیبی ) به کمکتان می آیند . کنترل لحظه به لحظه فشار باد تایر ها نیز بر عهده سامانه TPMS است تا به صورت الکترونیکی در صورت نیاز مشکل فشار باد تایر را به شما اطلاع دهد . تمام این تکنولوژی های ایمنی مواردی هستند که به سختی در خودرو های بالای 150 میلیون تومان یافت می شوند چه برسد به بازار زیر 100 میلیونی ها !

مجموعه آپشن های کاربردی :

همانند تکنولوژی های متعدد وقتی در کابین S5 قدم بگذارید با مجموعه ای کامل و کاربردی از آپشن ها مواجه خواهید شد به گونه ای که چه برای سفر های درون شهری و چه سفر های طولانی کمبودی را احساس نخواهید کرد . طراحی کابین با سه رنگ مشکی ، نقره ای و قهوه ای به هیجان انگیز و دلنواز است و ریسک JAC در این طراحی کاملا به چشم می خورد . روی داشبورد خطوط منظم و اصلی قرار گرفته اند و فرم ها چشم نواز هستند . برای یک رانندگی بلند مدت و جلوگیری از خستگی نمایشگر اطلاعات پشت فرمان از نوع سوپر ویژن با روشنایی شب و روز است و در کامپیوتر سفری این نمایشگر اطلاعات کاملی مربوط به مصرف سوخت متوسط ، زمان حدود خروج از پمپ بنزین و ... نشان داده می شود . نمایشگر های درجه آمپر و میزان سوخت موجود در باک 55 لیتری آن نیز به صورت دیجیتالی به نمایش در می آیند . در بخش میانی نمایشگری با ابعاد بزرگ قرار گرفته است که به صورت لمسی کنترل می شود و پایین تر از آن و در مقابل دسته دنده امکان استفاده از پورت های USB و AUX فراهم می آید . تنظیم برقی آینه های مجهز به گرم کن از طریق کلید های سمت چپ فرمان امکان پذیر است و علاوه بر آن راننده می تواند سیستم بلوتوث را برای مکالمه تلفنی از روی فرمان کنترل کند. صندلی راننده تنظیمات کاملی برای تسلط روی خودرو و جاده را به صورت دستی فرهم می کند که از مه مترنی ان ها می توان به تنظیم کاربردی ارتفاع اشاره کرد . سیستم تهویه مطبوع با مکانیزمی دیجیتال به صورت دستی تنظیم می شود و دریچه های بزرگ آن به خوبی سطح کابین را تحت پوشش قرار می دهند . روکش صندلی ها ، دسته بنده و فرمان از جنس چرم است و علاوه بر بهره گیری از مه شکنهای جلو و عقب ، سامانه روشن و خاموش شدن اتوماتیک چراغ ها بر اساس نور محیط نیز در زمره اپشن های S5 به چشم می خورد . تایر های 225/60 R17زیر این خودرو با رینگ های 17 اینچی آلومینیومی نیز ظاهری جذاب به کراس اوور جدید JAC در ایران داده اند .

مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5

پشت فرمان S5 :

همانطور که در بخش فنی ذکر شد اگر با توانایی های فنی S5 آشنا نباشید در نخستین لمس پدال گاز S5 شگفت زده می شوید و این موضوع در طول آزمایش و در تجربه افراد محتلف در رانندگی کوتاه مدت با این محصول کاملا محسوس بود . حرکت را با فشردن پدال کلاچ و چرخاندن سوییچ آغاز کردیم تا قلب 4 سیلندر مجهز به توربوشارژر S5 از خواب بیدار شود . نمایشگر اطلاعات پشت فرمان کم کم روشن شد و به رنگ آبی در آمد به سبک سوپر اسپرت های روز جهان عقربه های دور و موتور سرعت یک بار تا انتها رفتند و به نقطه شروع بازگشتند . با قرار دادن USB در ورودی مخصوص زیر بخش میانی کنسول از طریق کنترل لمسی نمایشگر به بررسی 4 بلند گو سراسر اتاق S5 پرداختیم و با قرار دادن گیربکس در دنده 1 حرکت را آغاز کردیم ؛ شروع اولیه با فشردن پدال گاز تا انتها ، طوفانی و دور از انتظار بود . هرزگردی به حدی طولانی بود که برتری موتور به وزن 1.5 تنی S5 کامل به چشم می آمد . با آغاز حرکت تصمیم گرفتیم هر دنده را تا بالاترین حد دور موتور بررسی کنیم اما زمانی که در دنده 1 دور موتور به 5500 رسید با کات آف ناگهانی مواجه شدیم که معمولا برای جلوگیری از فشار بیش تر روی موتور و افزایش مصرف سوخت در نظر گرفته می شود . توربو معمولا از دور 3000 تا 3500 وارد مدار می شد و ضربه ناگهانی ورودش به مدار کاملا محسوس بود . با توجه به فشار پایین و کوچک بودن بازه عملکرد توربو صدای خاصی از این سیستم به گوش نمی رسید اما صدای نفس آرامی در طول رانندگی با دور بالا به گوش می رسید . پایداری S5 با توجه به سیستم تعلیق مستقل مک فرسون در جلو و چند اتصالی مستقل Eشکل در عقب با همراهی سیستم فرمان نرم و دقیق فراتر از حد انتظار ظاهر شد و در مانور های خیابانی و شتاب جانبی G فرارتر از 0.5 به راحتی قابل کنترل بود . این سیستم تعلیق در گذر از موانع متعدد خیابان نیز آرامش اتاق و سرنشینان را حفظ می کرد . در بررسی که روی شتاب خودرو انجام شد در نهایت به عدد 10.5 ثانیه دست پیدا کردیم که در مقایسه با شاسی بلند های چینی موجود در بازار حدود 3 الی 4 ثانیه عدد بهتری را نشان می دهد .

مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5



مشخصات فنی خودروی شاسی بلند S5



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۸۴
انتشار یافته: ۹۲
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
17:33 - 1393/11/19
هر وقت یه موبایل کپی چینی گرفتی مثله اصل کار کرد بعد ماشینش هم کار میکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
23:07 - 1393/11/19
کپی آی ایکس 55
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
07:46 - 1393/11/20
بازم چینی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
09:04 - 1393/11/20
از روي عکس هم ميشه کيفيت پايينش رو تشخيص داد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
18:27 - 1394/03/11
جوری رفتار کن که نشانگر شخصیت تو باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
10:22 - 1393/11/20
قیمت؟؟؟؟؟
ath
Iran, Islamic Republic of
10:05 - 1394/01/23
خواهشا کسانی که سررشته ای از خودرو ندارن نظر ندن این خودرو در کلاس خودش و در رنج قیمتش ماشین بسیار خوبیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
21:58 - 1394/02/06
نسبت به چانگان Cs35 چطوره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
08:40 - 1394/02/27
با سلام خدمت همه عزیزان البته هر کسی نظرش محترم ولی اگر از نظر قیمت و کیفیت در کنار دیگر خودروهای خارجی قرار دهیم خدایی خیلی تغاوت دارد و سر میباشد
حسن
Iran, Islamic Republic of
11:13 - 1394/02/27
من هم پراید داشتم هم پارس سال قبل لیفان گرفتم امسالم شاسی جک کلاسش و کیفیتش بهتره
حسین
Iran, Islamic Republic of
11:33 - 1394/02/28
قیمت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:31 - 1394/02/29
واقعا بی نظیره
محمد
Iran, Islamic Republic of
18:09 - 1394/02/29
ماشین شیک و کلاس بالاییه در حد قیمتش من که خوشم اومد
اقایون محترم شما مثل اینکه با چین مشکل دارین اون برجهایی رو که چینیا ساختن دیدید واقعا تاسف به افکارتون.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
09:18 - 1394/02/30
پیشنهاد.دنده اتومات باشه بهتره
حسام
Iran, Islamic Republic of
14:50 - 1394/03/01
سلام دوستان ، آیا کنترل صوتی خودرو توفرمان قراردارد؟
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:00 - 1394/03/25
بله داره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
17:00 - 1394/03/03
واقعا عالی ولی اگر اتومات بود ok بود
بهرام رادان
Iran, Islamic Republic of
20:49 - 1394/03/04
تو ايران مشكل اينه كه وقتي تجربه اي از اتفاقي ندارن نظرات بيمورد ميدن ..اتفاقا اين ماشين چيني بسيار ماشين خوب و قابل تقديريه ...وكسيكه در اين گفتمان يك وسيله نقليه قدرتمن را با گوشي موبايل چيني مقايسه ميكنه ..بدونيد كامپيوترش را روشن كرده وگفته يك خودي نشون بده ..من از نزديك خودرو را ديدم و استفاده هم كردم ..بينظيره دوستان
ali
Iran, Islamic Republic of
10:54 - 1394/03/06
واقعا ماشین خوبی هست کپی ix33
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:01 - 1394/03/25
نه کپی ix35
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
12:49 - 1394/03/09
سلام اگر شرایت فروش را اسان تر کنید بهتراست
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
15:49 - 1394/03/10
سلام یه سوال داشتم یکی از کسایی که s5 داشت میگفت خدمات پس از فروش نداره و قطعات خیلی گرونه، در اصل میگفت نگهداریش از ماشینای کره ای گرونتره، نمیدونم حالا من میخام بخرم هر چی بادا باد چون پول خرید کره ای ندارم، لطفا کسایی که دارن ناموسا راستشو بگن اطلاعات درست بدن روشن شیم ممنون
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
19:36 - 1394/03/10
اتوماتشم مياد تو بازار يا نه ؟
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:04 - 1394/03/25
فعلاکه نیومده ولی جدیدا شرکت جک موتورز دست به ساخت همین خودرو با سقف پانورما و دنده اتومات با نام jac s5 iiزده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
12:50 - 1394/03/11
تقريبا كپي از توسانه
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:05 - 1394/03/25
بله همین طوره
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
19:32 - 1394/03/11
سلام وقتتون بخیر بنده ماشین لیفان دارم ومدت کمی میشه که پشیمان شدم ولی قصد دارم ماشین جک بگیرم نمیدونم چون اطلاعات کامل ندارم اختلاف قیمتی هم حداقل نسبت به ماشین خودم تا شاسی بلند جک 32 میلیون هستش 2ب شک موندم این هم مثله لیفان پرصدا نباشه
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:06 - 1394/03/25
نه دوست عزیز این ماشین برعکس ماشن لیفان خیلی کم صداست
نگین
Iran, Islamic Republic of
14:35 - 1394/03/13
با توجه به قیمت ماشین بسیار خوب و با کیفیت هستش
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:06 - 1394/03/25
بله دقیقا همین طوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:27 - 1394/03/13
بد نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
01:52 - 1394/03/14
اونایی که میگن کیفیت نداره چینی چینی می کنند فکر کنم ۹۰درصدشون پول خریدنشو ندارن !!!
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:06 - 1394/03/25
درسته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
10:27 - 1394/03/16
زشششششششستت
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:07 - 1394/03/25
به خوتون میگید دیگه نه؟؟؟!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
23:16 - 1394/03/17
دنده اتومات توليدوواردشود
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:08 - 1394/03/25
کرمان موتور قصد دارد همن کار را هم بکند
عرفان
Iran, Islamic Republic of
14:09 - 1394/03/18
به نظر من خودروی خیلی خوبیه با اینکه چینیه (:

امکانات خوبی داره البته در این رنج قیمت (:

و برای افرادی که بودجه پولیشون 70 تا 80 میلیونه گزینه ی مناسبیه...

و با 80 میلیون میتونید کیا سراتو سایپا رو بخرید(:

و به پای اس5 نمی رسه...
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:08 - 1394/03/25
بله درسته کیا سراتو سایپا خیلی بی کیفیته
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
00:42 - 1394/03/20
خداييش خيليم خوشگله,چشه مثلا
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:09 - 1394/03/25
بله همین طوره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:11 - 1394/03/20
من که خیلی خوشم نطر من عالیه
اسماعیل
Iran, Islamic Republic of
20:44 - 1394/03/20
واقعا عالیه حرف نداره تو رنج قیمت نسبت به نمونه 400 میلیونی عالیه دستتون در نکنه خوب خوب خوبه عالیه خوبه
افشین
Iran, Islamic Republic of
22:33 - 1394/03/20
مهندس مکانیک هستم وشغلم هم در راستای تعمیرات خودرو بنز هست یک ماه دارم خیلی راصیم اکثر پروتکلهای الکترونیکش الگو کشور آلمان وشرکت بوش موتوروگیریبکس خوبی داره ودرکل با این قیمت نمیتونی ماشین دیگری با این ویژگی وکیفیت پیدا کنی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
06:21 - 1394/03/21
نصبت به قیمتش عالی .فقط دندش خرابش کرده.
آیلین
Iran, Islamic Republic of
17:11 - 1394/03/25
در سال های اینده قصد بر این هست که دنده اتومات هم به بازار عرضه بشه ولی در کل مدل دنده ای این ماشین فوق العاده س
صالح
Iran, Islamic Republic of
22:19 - 1394/03/25
دوستانی که اینقدر چینی چینی میکنن مگه این پژو یا سمند و پرایدی که الان سوار میشیم قطعاتشون کجایین؟ والا چینی درجه3 یا4 به خدا باید رفت سراغ خودروی چینی تا شاید این شرکتای خودروسازی ایران که با عوض کردن دو تا خطر عقب یک مدل جدید خودرو رو با قیمت کذایی به مردم نندازن
مجيد
Iran, Islamic Republic of
23:34 - 1394/03/25
سلام
من امروز جك s5 خريدم خيلي خوشم اومد نسبت به قيمتش خيلي عاليه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
12:31 - 1394/03/26
باسلام
اونجوری که من شنیدم این ماشین با این قیمت عالیه والا این ماشینای ایرانی که ما سوار میشیم 90 درصدش جنس دست 3 یا 4 چین
حداقل این ماشینای چینی درجه یک هستن
ماشین جک کیفیتش عالیه
سعيد
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1394/03/26
درهر سفر درون و برون شهري شاهد تعداد خودروهايي هستيم كه در كنار جاده منتظر امداد هستندكه دود 90% آنها خودروهاي ايراني ميباشد. وقتي براي تعميربه نمايندگيها مراجعه ميكنيم و داغي قطعات را تقديم ميكنند ميبينيم كه ساخت چين هستند.وقتي ماشين ايراني با قطعات چيني خريداري ميكنيم و تحت خوردروي فرانسوي مونتا‍‍ژ شده غالب ميكنند، خوب چرا اصل چين نخريم.؟؟؟؟؟
بهروز
Iran, Islamic Republic of
19:38 - 1394/04/08
اگر اتوماتيك آن بيايد حتما ميخرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
14:16 - 1394/04/09
عالیه ولی کاش اتومات بود
محمد
Iran, Islamic Republic of
21:12 - 1394/04/11
من خودم ام وی ام 530 دارم ولی به نظر من زیبا ترین ماشین چینی جکه اگر قیمتشم کمی پاینتر بیارید عالیه
داود
Iran, Islamic Republic of
11:28 - 1394/04/13
اكثر قطعات ايران خودرو و سايپا توليد چين هستند.پس چرا ماشين چيني نخريم؟ اگه اسم اين ماشين رو بزارن پرايد 132 S5 سرش دعوا ميشه ؟!
آرمین
Iran, Islamic Republic of
21:24 - 1394/04/16
سلام دوستان از همه چی s5گفتید ولی نگفتید موتورش چند هزاره وآیا قدرت موتورش خوبه وتوجاده ومخصوصا سرابالایی کم نمیاره راستی چند دیفرانسیله
مهدي
Iran, Islamic Republic of
22:18 - 1394/04/16
من ازدوستاني كه من رابراي خريدs5راهنماي كردن ممنونم
عادل
Iran, Islamic Republic of
14:06 - 1394/04/18
باسلام خودروی داخلی تحویل گرفتم بعداز24ساعت که استارت زدم تسمه آن به صدا درآمد وچراغ عیب یاب روشن شد.
عادل
Iran, Islamic Republic of
14:10 - 1394/04/18
با عرض پوزش بهتر است نظرات جدید وبه روز را از بالا به پایین نمایش دهید چون باباز شدن وب سایت قابل رویت است ونظرات جدیداست باتشکر
محمد
Iran, Islamic Republic of
15:02 - 1394/04/26
توی ایران وقتی یه ماشین میاد اولش همه شروع میکنن ب ایراد گرفتن بعد هم یواش یواش جا میفته یعنی مردم تقریبا دهن بینن
توحید
Iran, Islamic Republic of
23:17 - 1394/04/28
هم قیمت هم کیفیت از پراید وسمند وپژو زپرتی ایران که با قیمتهای بسیار کذایی به مردم میندازن بسیار خوبه.من که خوشم اومد اگه زمانی پو ل دستم منو بگیره حتماً خودروی چینی شاسی بلند می خرم
جوجو
Iran, Islamic Republic of
14:52 - 1394/07/12
خدای حرف نداره
عالی عالی
کامران
Iran, Islamic Republic of
19:51 - 1394/10/24
خیلی خوب منم ازش خیلی خوشم میلد
amirhosein
Iran, Islamic Republic of
10:51 - 1394/10/25
متاسفانه اغلب نمایندگی ها فقط تبلیغات غیر واقعی در خصوص واگذاری جک شاسی بلند حتی برای کارمندان دولت را در سایت های خود اعلام داشته اند در صورتی که نه شماره تماسی از آنان موجود است نه نحوه چگونگی ثبت نام و چگونگی پیش پرداخت اولیه و تعداد اقساط و مبلغ هر قسط و کاملا مشخص است که اینگونه سایت ها فقط قصد فریب و کلاهبرداری دارند.
محسن
Ukraine
01:02 - 1394/10/29
من با ماشین چینی مخالف نیستم. خودم در خارج از کشور یک چری M12 دارم که بطور قطع یقین زیباترین در رده خودش هست. الکترونیک کامل و با کیفیت. موتور ۱. 6 با 119 اسب قدرت. هاچبک با دو لوله اگزوز. حیف که اینجا عکسی نمیشود نشان داد. در سربالایی های تند رقیب ندارد. فقط ماشینهای بسیار گران میتوانند در سربالایی های تند رقابت کنند. روی 4000 دور احساس میکنم ماشین پرواز میکنه.
میثم
Iran, Islamic Republic of
01:10 - 1394/10/30
عااااقا.قبل اینکه نظربدیدبریدتحقیق کنید.آخه بعضیاننشونو با باباشون مقایسه میکنن.گوشی چه ربطی داره به ماشین؟مانداریم ولی پسرداییم داره حتی خودمم پشتش نشستم خیلی هم عالیه.خواهشاکسی که نداره الکی نظرنده شایدیکی میخوادبخره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
18:58 - 1394/11/05
باسلام من امروزثبت نام کردم امیدوارم که رضایتم راجلب کند
رضا ب
Iran, Islamic Republic of
07:55 - 1394/11/07
خیلی عالیه لطفا شرایط فروش ان رابیان کنید متشکرم
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
18:38 - 1394/11/11
ار ای ماشینا خیلی دوووووس درم خدا پول بده مخرم
نصرتي
Iran, Islamic Republic of
14:28 - 1394/11/12
با توجه به قيمتش فوق العاده است
Shahbaz
Iran, Islamic Republic of
21:45 - 1394/11/13
جک بسیار خودروی عالی است بهتر از ماشینهای ایران خودرو و سایپا است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:17 - 1394/11/15
لگن چيني
نوید
Iran, Islamic Republic of
23:10 - 1394/11/16
سلام من خودم کارشناس ارشد مکانیک خودرو هستم و طراح موتور خواستم به کسایی که اهل هیجان و شتاب هستند بگم فقط یکبار سوار این خودرو بشن ببینن چه شتاب و قدرتی داره و با x35 یا توسان در مورد قدرت و شتاب قابل مقایسه نیست
فرهاد
Iran, Islamic Republic of
01:35 - 1394/12/17
خدا قسمت ما هم شاسی بلند بکنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
10:00 - 1394/12/21
عالیه
کیا
Iran, Islamic Republic of
07:31 - 1394/12/28
من دوستم یکی داره تجربه کردم ماشینه خیلی خوبیه.صدمرتبه از ماشینهای کره ای بهتر و با کیفیته.توصیه میکنم اول سوارشین بعد برونین بعد قضاوت کنین .باسپاس
Narges
Iran, Islamic Republic of
19:29 - 1395/01/23
بنظرتون جک خوبه یامزدا3ماقصدخریدداریم،میشه نظربدین،میگن جک مصرفش بالاس درسته
Narges
Iran, Islamic Republic of
19:35 - 1395/01/23
سلام ب همه دوستان عزیزماقصدخریدماشین داریم امابین مزدا3وجک موندیم ،ومیگن جک مصرف سوختش بالاست،میشه نظربدین .....
پرویز
United States
21:12 - 1395/01/25
ابن قدر تعربف میکنید بزودی قیمتشو چندبرابر میکنن
میدونید چند صد درصد سود روش کشیدن.من که شنیدم
سی ملیون خریدن از چینیا میدن به ما هشتاد م.
علی
Iran, Islamic Republic of
11:12 - 1395/01/27
این مضوع رافقط زمان حل می کند یا حداقل
500هزارکارکرد
نینا
Iran, Islamic Republic of
16:49 - 1395/02/06
خودروی خوبیه...فقط دنده اش...
هومن
Iran, Islamic Republic of
15:32 - 1395/02/08
می خواستم بدونم این بهتره یا محصول جدید ایران خودرو یعنی اچ سی کراس؟؟
حسن
Iran, Islamic Republic of
23:55 - 1395/03/08
بنده تازه ثبت نام کردم خیلی تحقیق کردم واقعا عالی شیک ومدرن است شرایط فروش هم چند مرحله ای شده ممنون
غلامرضا خسروبیگی
Iran, Islamic Republic of
14:33 - 1395/03/15
میخوام بخرم ولی دوبه شک موندم ازکیفیت وگارانتیش وکارایی که داره
محمد شایان
Iran, Islamic Republic of
14:43 - 1395/05/04
من خودم دارم خیلی ازس راضی هستم.. تو سربالایی اصلا کم نمیاره. شتاب بسیار بالایی داره.. باوجود دنده دستی بودن ماشین اتفاقا خیلی خوب و عالیه.. تا امتحان نکنید و سوار نشید هیچ فایده ای نداره.. منم قبلش دودل بودم که بخرم یا نه. ولی الان خیلی راضی هم.. چون نسبت به قیمتش هیچ ماشینی با این امکانات پیدا نمیشه.. خود دانید.. من که راضی ام
محسن
Iran, Islamic Republic of
12:28 - 1395/05/28
سلام جک شاسی اس 5 اتومات فرق جلو پنجره هم دارد
محمدرضا
United States
21:19 - 1395/08/12
سلام خسته نباشید
ببخشیدمصرف سوخت این ماشین های جک s5 چقدر؟؟؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
21:33 - 1395/08/25
قیمت دقیقش چنده؟
امیر
Iran, Islamic Republic of
21:34 - 1395/08/25
قیمت دقیقش چنده؟
احسان
Iran, Islamic Republic of
17:12 - 1395/10/03
ماشین واقعا عالیه وقتی پاتو روی گاز میزاری اصلا انتظار چنین شتابی رو از یه ماشین سنگین انتظار نداری من پراید.405.پارس.mvm530 و جک j5 رو داشتم اما این خیلی عالیه همون شتابی که تو ماشین mvm 530 سبک وزن میدیدم او جک s5 رو هم دیدم خیلی خوبه پیشنهاد میکنم بخرین
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
16:55 - 1395/12/23
جک شاسی دنده ای با اتومات چه تفاوتهای خاصی داره بجز بحث دنده ای بودن یا اتومات بودن?
حیدر
Iran, Islamic Republic of
21:04 - 1395/12/29
قیمت خودرو بالا است
حیدر
Iran, Islamic Republic of
21:09 - 1395/12/29
خدمات بعداز فروش در خوزستان جای دیگری وجود دارد ایا امداد خودرو دارد
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: