کد خبر: ۱۳۵۷۶۷
۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷
0
رئیس اداره امور شعب جنوب تهران پول را ابزاری كه قدرت خرید را در جامعه ایجاد می‌كند معرفی كرد و بیان داشت: پول ابزار اقتصادی است و هر مقداری از آن تكلیفی را برای صاحبش ایجاد می‌كند.
جشن كانون جوانه‌های بانك ملی برگزار شد
پول‌نیوز- همزمان با ایام‌ا… دهه مبارك فجر، جشن بزرگ كانون جوانه‌های بانك ملی ایران به همت اداره امور شعب جنوب تهران در سالن كانون فرهنگی و تربیتی سمیه از مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یك شهر ری برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این مراسم كه با حضور حدود 280 نفر از مدیران، معلمان و دانش‌آموزان دختر 6 مدرسه ولی‌عصر(عج)، امیر كبیر، 22 بهمن(2)، شهید خبره‌ فرشچی، مكتب الزهرا و شهید غیوری از ناحیه یك شهر ری، برگزار شد، شامل چند بخش از جمله سخنرانی افشین كاظمی رئیس اداره امور شعب جنوب تهران، بهروز نصیری رئیس آموزش و پرورش ناحیه یك شهرری، اجرای نمایش، اجرای سرود، مسابقه، قرعه‌كشی و اهدای جوایز بود.

كاظمی با اشاره به نحوه عضویت و استفاده از خدمات كانون جوانه‌های بانك ملی ایران و ابراز خرسندی از حضور در جمع آینده‌سازان ایران اسلامی ایام‌ا… دهه مبارك فجر را حاصل خون دهها هزار شهید و ایثارگر عنوان كرد و افزود: اكنون پس از گذشت 36 سال سایه این درخت تنومند حاشیه امنی برای آینده‌سازان كشور اسلامی فراهم نموده است.


وی برگزاری این جشن را فرصتی جهت معرفی گوشه‌ای از وظایف و خدمات بانك ملی ایران برشمرد. رئیس اداره امور شعب جنوب تهران پول را ابزاری كه قدرت خرید را در جامعه ایجاد می‌كند معرفی كرد و بیان داشت: پول ابزار اقتصادی است و هر مقداری از آن تكلیفی را برای صاحبش ایجاد می‌كند. وی به استفاده مناسب از پول برای پیشرفت اقتصادی كشور و اهمیت پس‌اندازهای كوچك توسط كودكان و نوجوانان تأكید كرد و افزود: امروز حساب‌های پس‌انداز جایگزین قلك‌های قدیمی شده است كه اهمیت ویژه‌ای در چرخه اقتصادی كشور دارد.

 وی در پایان به اهداف بانك در رابطه با آینده كودكان و نوجوانان اشاره كرد و از كودكان و خانواده‌های آن‌ها خواست اهمیت ویژه‌ای نسبت به پس‌اندازهای كوچك فرزندان خود قائل باشند.

 نصیری نیز این نوع فعالیت‌ها را منشاء خیر و بركات برای كشور دانست و بیان داشت:

خدمات بانك ملی ایران می‌تواند منجر به ثبات اقتصادی در كشور شود.


 وی به 3 ویژگی كشورهای پیشرفته اشاره كرد و افزود: یادگیری پس‌انداز از كودكی، اهدای جوائز مناسب به پس‌انداز‌های خوب و سرمایه‌گذاری مناسب با این پس‌انداز‌ها از این ویژگی‌ها است كه بانك ملی ایران در این مسیر گام‌های ارزنده‌ای را برداشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: