مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به لزوم آموزش حوزه IT در میان کارکنان بانک، نزدیکی عملیاتی حوزه امور شعب و شناسایی و رفع نیازهای واقعی مشتریان توسط IT و اینکه کارکنان خود مبلغ خدمات IT در بین مشتریان باشند، تاکید کرد.
پولنیوز- نقش IT در فضای بانکی، نقش پشتیبانی صرف از عملیات بانکی در بخشهای سخت افزاری و نرم افزاری، ابزار افزایش راندمان و بهره وری و کارایی، سرعت عمل و کیفیت محوریت نظام بانکی بر IT به عنوان یک گام توسعه ای و پیشرانی اصلی بانکداری نوین در عرصه خدمات را از جمله چهار نقش IT در فضای بانکی است.
به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز،دکتر محمدهاشم بت شکن مدیرعامل بانک مسکن که در پنجمین همایش سالانه فناوری اطلاعات این بانک سخن می گفت؛ با بیان این مطلب و با تاکید بر اهمیت ویژه حوزه IT ، این حوزه را مغزافزار بانک عنوان کرد.
دکتر بت شکن گفت: بانک مسکن با قدمت 76 ساله و با اتکا به قدرت ناشی از تخصص و خبرگی و شبکه گسترده شعب و بالغ بر 12 هزار نفر بانکدار حرفه ای، خدمات مورد نیاز را به مشتریان خود در حوزه مسکن و ساختمان ارایه می دهد و تامین ابزار لازم برای ارایه این خدمات نیز با بخشIT است.
وی با اشاره به اینکه آیا IT ،cost centerیا هزینه بر است یا profit center به مفهوم مزیت آوری و سودآوری است؟ افزود: 50 درصد درآمدهای بانک های بزرگ ناشی از خدمات و کارمزدهای خدمات IT است چون کارمزدها کل هزینه های عمومی و اداری سیستم بانکی را پوشش میدهد.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به لزوم آموزش حوزه IT در میان کارکنان بانک، نزدیکی عملیاتی حوزه امور شعب و شناسایی و رفع نیازهای واقعی مشتریان توسط IT و اینکه کارکنان خود مبلغ خدمات IT در بین مشتریان باشند، تاکید کرد.
مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.