April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۶۶۵۱
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
0
وی افزود: ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور هم برابر اطلاعات ارسالی از وزارت کشور وانت‌بارهایی که در این فرآیند شرکت نکرده‌اند را از شمول برخورداری از سهمیه سوخت وانت‌بارهای فعال خارج می‌کند و سهمیه آنها به سهمیه عادی یعنی 60 لیتر در ماه کاهش پیدا می‌کند.
پول‌نیوز- مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از مهلت یک ماهه به وانت‌بارها از ابتدای اسفند 1393 برای شرکت در طرح ساماندهی و اخذ پروانه برای این خودروها خبر داد.

امیرجعفرپور گفت: ساماندهی حمل و نقل وانت‌بارها از حدود 4 سال قبل آغاز شد و در مدت این چهار سال عمده کسانی که مایل بودند در حوزه حمل و نقل عمومی و حمل بار ارائه خدمات کنند، در طرح ساماندهی شرکت و به تابلوی سقفی و بغل‌نویسی مجهز شدند. در حقیقت رانندگان برای انجام این دستورالعمل‌ها برابر مهلت تعیین شده تا آبان سال جاری فرصت داشتند.

وی افزود: ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت کشور هم برابر اطلاعات ارسالی از وزارت کشور وانت‌بارهایی که در این فرآیند شرکت نکرده‌اند را از شمول برخورداری از سهمیه سوخت وانت‌بارهای فعال خارج می‌کند و سهمیه آنها به سهمیه عادی یعنی 60 لیتر در ماه کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل شهرداری‌های کل کشور با اشاره به وجود 2 میلیون و 200 هزار وانت بار در کشور گفت: 950 هزار وانت‌بار طی این چهار سال اصلا مراجعه‌ای نداشتند و 900 هزار وانت‌بار هم در فرآیند ساماندهی، تا آخرین مرحله که صدور پروانه است پیش نرفتند و در حال حاضر این 900 هزار دستگاه یا سهمیه کاهش یافته دریافت می‌کنند و یا سهمیه کامل که در صورت عدم مراجعه در اسفند 93 سهمیه آنها به 60 لیتر در سال کاهش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: تاکنون 350 هزار وانت بار مراحل ساماندهی را تا انتها طی کرده‌اند و موفق به اخذ پروانه شده‌اند.

جعفرپور تاکید کرد: فرصت مجددی در اسفند سال جاری گذاشته شده تا رانندگانی که به هر دلیلی طی این چهار سال مراجعه نداشته‌اند و مایل هستند در حوزه حمل بار و حمل و نقل عمومی فعالیت کنند بتوانند در طرح ثبت‌نام کنند و مشمول دریافت سهمیه وانت‌بارهای فعال بشوند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: ممکن است عده‌ای در این بازه زمانی یک ماهه کاهش سهمیه به 60 لیتر در ماه را داشته باشند که با پیگیری‌هایی که خواهند داشت، سهمیه آنها از ابتدای فروردین به سهمیه کامل بازمی‌گردد. این افراد به واسطه کوتاهی که قبلا داشتند باید این یک ماه را تحمل کنند.

وی درخصوص نحوه پیگیری افرادی که در اسفندماه کاهش سهمیه دارند و می‌خواهند در حوزه حمل و نقل عمومی و حمل بار فعال شوند، گفت: این افراد درشهرهای بالای 100 هزار نفر جمعیت می‌توانند از طریق سازمان‌های تاکسیرانی و در شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان و همدان از طریق سازمان‌های مدیریت بار اقدام کنند. همچنین در شهرهای زیر 100 هزار نفر جمعیت افراد می‌توانند به سازمان‌های حمل و نقل همگانی مراجعه کنند.

مدیرکل دفتر حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تاکید کرد: رانندگان برای گرفتن پاسخ سوالات خود می‌توانند از طریق سامانه پیامکی به شماره 30006356 و سایت اینترنتی ناوگان باری www.navganbari.ir مراجعه کنند. همچنین شماره تلفن 0219711821 برای رانندگان تهرانی و پاسخگویی به سوالات آنها در نظر گرفته شده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: