مدیرعامل بانك صنعت و معدن موفقیت های كسب شده توسط این بانك را حاصل كار گروهی دانسته و بر ضرورت ادامه این همكاری و همبستگی برای كسب موفقیت های بیشتر در آینده تأكید كرد.
پولنیوز- علی اشرف افخمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانك صنعت و معدن با حضور در محل میز خدمت این بانك، با كارشناسان مستقر در محل یاد شده دیدار و گفتگو كرد. به گزارش گروه بانک و بیمه پولنیوز، افخمی در این دیدار هدف از ایجاد میز خدمت را پاسخگویی بهتر و شفاف تر به مشتریان ذكر كرده و گفت: علاوه بر موارد یاد شده، از این طریق همكارانمان در طبقات بانك نیز كار خود را با آرامش بیشتری انجام می دهند.
وی افزود: میز خدمت در بانك مراحل مقدماتی خود را طی می كند و بدیهی است با شناخت بازخوردهای استفاده از این روش در آینده نقائص موجود رفع شده و به كیفیت آن افزوده خواهد شد.
افخمی تصریح كرد : ما باید با بهره گیری از تجربه های بانك های كشورهای پیشرفته جهان روش های خود را در خدمت رسانی به مشتریان ارتقاء بخشیم .
مدیرعامل بانك صنعت و معدن موفقیت های كسب شده توسط این بانك را حاصل كار گروهی دانسته و بر ضرورت ادامه این همكاری و همبستگی برای كسب موفقیت های بیشتر در آینده تأكید كرد.
براساس گزارش های ارائه شده توسط كارشناسان حاضر در این دیدار نزدیك به یك ماه از كار میز خدمت در بانك صنعت و معدن می گذرد و در این مدت یكهزارو 620 نفر از مشتریان بانك به كارشناسان مستقر در محل این میز مراجعه كرده اند.
گفتنی است از حدود یك ماه پیش میز خدمت در طبقه همكف ساختمان مركزی بانك صنعت و معدن راه اندازی شده و ارائه هرگونه خدمت در حوزه معاونت ها و مدیریت های مستقر در میز خدمت صرفاً از این طریق به متقاضیان صورت می گیرد.
مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.