کد خبر: ۱۳۶۹۷۴
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
0
تاکنون یک میلیون و 340 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده است و تا پایان سال جاری با افتتاح واحدهای مسکن آماده امیدواریم تعداد واحدهای مسکن مهر دارای انشعابات آب، برق و گاز به یک میلیون 450 هزار واحد برسد.
پول‌نیوز- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر گفت: تاکنون 402 هزار واحد مسکن مهر برای دریافت وام 300 میلیون ریالی به بانکهای عامل معرفی شده اند.

'احمد اصغری مهرآبادی' روز شنبه در مراسم بهره برداری از 10هزار واحد مسکن مهر استان قزوین درگفت وگو با خبرنگاران افزود: با افتتاح این واحدها و 112 هزار مسکن مهر در ایام الله دهه فجر امسال، در مجموع 122 هزار واحد مسکن مهر راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و 340 هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسیده است و تا پایان سال جاری با افتتاح واحدهای مسکن آماده امیدواریم تعداد واحدهای مسکن مهر دارای انشعابات آب، برق و گاز به یک میلیون 450 هزار واحد برسد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در ادامه گفت: در مجموع احداث 59 هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین برنامه ریزی شده که تعدادی پیشتر افتتاح و 10 هزار واحد نیز امروز به بهره برداری رسید و 18هزار واحد مسکن مهر نیز تا آذرماه سال آینده به بهره بردرای خواهد رسید.

و ی اظهارداشت: انتظار داریم با رفع مشکلات تمام واحدهای مسکن مهر این استان، پرونده این طرح تا آذر ماه سال آینده بسته شود.

وی یادآور شد: با توجه به افزایش وام مسکن مهر به 300 میلیون ریال، تاکنون 13هزار واحد مسکن مهر در استان قزوین برای دریافت این وام به بانک های عامل معرفی شده اند.
برچسب ها: بانک ها ، مسکن مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: