May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۰۱۶
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
0
رئیس اداره کل روابط عمومی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیت کارکنان از افزایش مطالبات جلوگیری کنیم و با اجرای طرح متوازن سازی مصارف، زمینه را برای محقق نمودن برنامه های بانک را در این عرصه فراهم آوریم.
نشست طرح جهادی فجر عظیم بانک مهراقتصادپول‌نیوز- نشست هم اندیشی طرح جهادی فجر عظیم با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی بانک مهر اقتصاد در استان قم برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، منصور شیخ الاسلامی، رئیس اداره کل روابط عمومی بانک در این نشست به تشریح اهداف طرح جهادی فجر عظیم پرداخت و گفت: افزايش توان و قدرت نقدينگي بانک در جهت مديريت هوشمندانه محیط کسب و کار، تحليل سهم رقبا از بازار و ضرورت افزايش سهم بانک، افزایش مصارف در ماه هاي پاياني سال، پاسخگویی به نیاز مشتريان و جامعه هدف و استفاده حداکثري از ظرفيت هاي بالقوه در دو حوزه محصولات راهبردي و خدماتي از الزامات و اهداف راهبردی طرح فجر عظیم محسوب می شوند.

وی اختصاص نرخ سود ترجيحي، هوشمندي در شناسايي نياز مشتريان و تعامل سازنده با سپرده گذاران را از عوامل مهم در حفظ منابع عنوان کرد و افزود: با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های ایجاد شده در طرح بازاریابان مهر، شناسایی و اولویت بندی بنگاه ها و معرفی چهره به چهره می توان زمینه جذب منابع از طریق مشتریان جدید را  فراهم نمود.

رئیس اداره کل روابط عمومی ادامه داد: باید با برنامه ریزی مناسب و استفاده حداکثری از ظرفیت کارکنان از افزایش مطالبات جلوگیری کنیم و با اجرای طرح متوازن سازی مصارف، زمینه را برای محقق نمودن برنامه های بانک را  در این عرصه فراهم آوریم.

در ادامه، محمد رضا پاطلا مدیرکل شعب استان قم عملکرد استان در زمینه جذب منابع را مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه معوقات، شاهد کاهش مطالبات معوق بودیم و در حوزه پرداخت تسهیلات نیز با توجه به  اهداف تعیین شده روند رو به رشدی داشتیم.

پاطلا با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته درخصوص اجرای طرح فجر عظیم، گفت: مشتریان ولی نعمتان ما هستند لذا می توانیم با اخلاق حرفه ای، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع، زمینه لازم را برای جذب منابع، کاهش معوقات و حضور قدرتمند در عرصه پولی و مالی کشور فراهم کنیم.

در ادامه این نشست مدیران و روسای شعب به ارائه پیشنهادها و راهکارهای خود در خصوص اجرای هر چه بهتر طرح فجر عظیم پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: