May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۰۷۳
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
0
در دومین دوره " کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمان‌های شنوا "، که سوم اسفندماه 1393 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، از سازمان‌های پیشرو در زمینه شنیدن صدای مشتریان و پاسخگویی به آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
کانون جهانگردی و اتومبیلرانی موفق به دریافت لوح
پول‌نیوز- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به پاس تلاش برای دریافت نقطه نظرات و آگاهی از نیازهای مخاطبان و مشتریان خود، لوح "سازمان شنوا" را از "کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمان‌های شنوا" دریافت کرد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، در دومین دوره " کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمان‌های شنوا "، که سوم اسفندماه 1393 در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار شد، از سازمان‌های پیشرو در زمینه شنیدن صدای مشتریان و پاسخگویی به آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش: در این کنفرانس به پاس تلاش‌های ارزشمند روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برای آگاهی از افکار و آرای ذینفعان، مشتریان و خدمت گیرندگان و پیش بینی‌های انجام شده در خصوص شنیدن صدای آنان، لوح "سازمان شنوا" به شهاب مالمیر، مدیر روابط عمومی کانون، اهدا شد.

گفتنی است: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با طراحی و توزیع فرم‌های نظرسنجی در نمایشگاه‌ها، دریافت نظرات مخاطبان و مشتریان در شبکه‌‌های اجتماعی مختلف و وب سایت رسمی کانون، برقراری تماس تلفنی با مشتریان و مخاطبان واحد صدور اسناد و مدارک بین‌المللی خودرو و رانندگی و امداد خودروی کانون و سنجش میزان رضایتمندی آنان، در مسیر هر چه بیشتر و بهتر شنیدن نظرات و نیازهای مخاطبان و مشتریان و در نهایت جمع بندی و پاسخگویی به آنان گام بر می‌دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: