در دومین دوره " کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمانهای شنوا "، که سوم اسفندماه 1393 در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد، از سازمانهای پیشرو در زمینه شنیدن صدای مشتریان و پاسخگویی به آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
پولنیوز- کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به پاس تلاش برای دریافت نقطه نظرات و آگاهی از نیازهای مخاطبان و مشتریان خود، لوح "سازمان شنوا" را از "کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمانهای شنوا" دریافت کرد.
به گزارش گروه گردشگری پولنیوز، در دومین دوره " کنفرانس روشهای پیشرفته و کاربردی در مدیریت ارتباطات و معرفی سازمانهای شنوا "، که سوم اسفندماه 1393 در مرکز همایشهای برج میلاد تهران برگزار شد، از سازمانهای پیشرو در زمینه شنیدن صدای مشتریان و پاسخگویی به آنان قدردانی و تجلیل به عمل آمد.
بر اساس این گزارش: در این کنفرانس به پاس تلاشهای ارزشمند روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، برای آگاهی از افکار و آرای ذینفعان، مشتریان و خدمت گیرندگان و پیش بینیهای انجام شده در خصوص شنیدن صدای آنان، لوح "سازمان شنوا" به شهاب مالمیر، مدیر روابط عمومی کانون، اهدا شد.
گفتنی است: کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، با طراحی و توزیع فرمهای نظرسنجی در نمایشگاهها، دریافت نظرات مخاطبان و مشتریان در شبکههای اجتماعی مختلف و وب سایت رسمی کانون، برقراری تماس تلفنی با مشتریان و مخاطبان واحد صدور اسناد و مدارک بینالمللی خودرو و رانندگی و امداد خودروی کانون و سنجش میزان رضایتمندی آنان، در مسیر هر چه بیشتر و بهتر شنیدن نظرات و نیازهای مخاطبان و مشتریان و در نهایت جمع بندی و پاسخگویی به آنان گام بر میدارد.
مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.