May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۰۹۳
۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۸
۵
رضا عطاران بازیگر سینما و تلویزیون امروز در مصاف با تیم فوتسال هنرمندان ژاپن در ترکیب تیم هنرمندان ایران قرار گرفت؛ تیم فوتسال هنرمندان ایران این دیدار را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برد.
پول‌نیوز- دیدار دو تیم فوتسال هنرمندان ایران و ژاپن به عنوان دیدار افتتاحیه نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد که در این دیدارتیم فوتسال هنرمندان ایران با نتیجه 2 بر صفر از سد ژاپن گذشت. هر دو گل ایران را محمد رضا حیدریان کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران زد.

در ترکیب اصلی تیم ایران سه بازیکن فوتبالی رضا ناصری دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال، محمد رضا حیدریان بازیکن سابق تیم ملی، محمد نوازی بازیکن اسبق باشگاه استقلال تهران و هنرمندانی چون رضا عطاران، محمدعلی دانایی، مجید صالحی و سید جواد هاشمی با سرمربیگری محمد رضا مهدوی بازیکن اسبق تیم فوتسال استقلال و پرسپولیس قرار داشتند.

مسابقه فوتبال بین هنرمندان ایران و ژاپن (عکس)

نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز با حضور مسوولان کمیته ملی المپیک، سازمان لیگ و جمعی از پیشکسوتان هنر و ورزش در سالن 12هزار نفری ازادی تهران گشایش یافت.

در گروه یک این مسابقات تیم های برزیل، جمهوری آذربایجان، سوئد، رومانی و در گروه دوم ایران، ژاپن، ترکیه و لهستان به مصاف هم می روند.

تیم هنرمندان ایران در مرحله گروهی نخستین دوره جام جهانی فوتسال هنرمندان امروز با ژاپن دیدار کرد و در روزهای دوشنبه و سه شنبه با ترکیه و لهستان روبرو می شود.



منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۵
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
20:26 - 1393/12/03
نوازی وحیدریان ودروازه بان سابق تیم ملی رو توتیم هنرمندان گذوشتین ذوق هم میکنین ؟؟
شیطون
Iran, Islamic Republic of
23:31 - 1393/12/03
جومونگ هم از کره نیست
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
08:15 - 1393/12/04
واقعا كه برنده شدن به چه قيمتي؟از كي تاحالا نوازي و حيدريان بازيگر شدن؟ فقط همون دوتا براي بردن اون تيم كافي بود بقيه هيچي
اهورا
Iran, Islamic Republic of
09:01 - 1393/12/04
نوازی و حیدریان اینجا چکار میکنند؟ مگه قرار نبود تیم هنرمندان باشن؟ همه چیزمون باید به همه چیزمون بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
13:33 - 1394/11/23
کشورای دیگه هم همین کارو میکنن
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: