کد خبر: ۱۳۷۲۹۴
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
0
عضو هیات مدیره بیمه دانا از ابلاغ بسته جامع سیاستی، نظارتی و اجرایی این شرکت تا قبل از پایان سال جاری خبر داد.
پول‌نیوز- دکتر رضا جعفری اعلام کرد: طرح برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک با توجه به ابعاد وسیع و گسترده آن پاسخی به چگونگی برنامه ریزی موثر در کلیه سطوح سازمانی است، لذا در جهت انجام این مهم، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تصمیم دارند تا با بازنگری در برنامه ها و سیاست های موجود، بسته جامع سیاستی، نظارتی و اجرایی شرکت را که محصول نهایی آن، ماموریت، اهداف بنیادین، راهبردها، سیاست ها و برنامه های اجرایی فنی، مالی و عملیاتی است، تدوین و قبل ازپایان سال جاری به کلیه واحدها ابلاغ کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، جعفری گفت: با تدوین این بسته می توانیم ضمن برطرف کردن نقاط ضعف و مقابله با تهدیدهای بازار کسب و کار بیمه و با بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های بالقوه و بالفعل موجود، به بهره برداری هر چه بیشتر از فرصت های محیطی در افق برنامه پرداخته و اهداف خویش را در راستای تحقق رسالت یا فلسفه وجودی آن جهت دهی کنیم.

دکتر جعفری در توضیح مطلب افزود: اگر شرکت های بیمه و واحدهای تحت پوشش آن، سیاست منظم و یکپارچه ای را در جهت برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک مجموعه خود به نحو اثربخش به عمل آورند و در قالب برنامه های بنیادین دست به ایجاد هماهنگی ها و رعایت اولویت ها بزنند، نه تنها از وقوع بی برنامگی در صنعت بیمه جلوگیری می شود، بلکه به راحتی بسیاری از ریسک های موجود در بازار بیمه را تحت کنترل خود قرار خواهند داد .

وی در پایان از نگرش استراتژیک مدیریت عامل شرکت و سایر اعضای هیات مدیره و اهتمام همه مدیران ستادی و اجرایی برای انجام این مهم تقدیر کرد.

بنابر این گزارش، تدوین بسته جامع سیاستی، نظارتی و اجرایی بیمه دانا پس از تایید هیات مدیره این شرکت توسط دکتر صادق نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل به دکتر جعفری محول شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: