April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۷۳۵۹
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
0
پول‌نیوز - رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی اعلام کرد: امسال بیش از 15 محصول کشاورزی به ارزش بالغ بر 1300 میلیارد تومان به صورت تضمینی خریداری شد.

به گزارش گروه کشاورزی و دام‌پروری پول‌نیوز، حسین صفایی اظهار کرد: خرید تضمینی همه محصولات کشاورزی که براساس قانون، مکلف به آن بوده‌ایم در سال جاری صورت گرفت که البته ارزش خرید تضمینی بیش از 15 محصول کشاورزی به غیر از گندم بالغ بر 1300 میلیارد تومان شد.

وی افزود: عمده این خرید تضمینی به محصولاتی مانند ذرت، کلزا، سویا، دانه‌های روغنی، شیر، گوجه فرنگی، حبوبات و ... اختصاص یافته است.

رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی درباره خرید تضمینی دانه های روغنی در سال جاری گفت: همه دانه‌های روغنی به قیمت تضمینی از کشاورزان خریداری و به روغن خام تبدیل شد و پس از آن به صنایع روغن نباتی تحویل داده شده است.

صفایی با بیان این‌که هیچ بدهی به کشاورزان تولیدکننده دانه‌های روغنی نداریم، اظهار کرد: تنها در خرید تضمینی ذرت به کشاورزان بدهکاریم که در آینده نزدیک تلاش می کنیم بتوانیم سهم تولیدکنندگان را بپردازیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: