کد خبر: ۱۳۷۵۷۱
۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
0
شهيدزاده: بانك كشاورزي اين افتخار را دارد كه از مزرعه تا سفره، به مردم خدمت مي رساند و استان خوزستان به عنوان قطب صنعت و كشاورزي كشور بايستي به منظور فعال سازي ظرفيت هاي اقتصادي و فرهنگي مورد توجه قرار گيرد.
پول‌نیوز- دكترمرتضي شهيدزاده، رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، روز چهارشنبه ششم اسفند ماه سال جاري از مديريت شعب بانك در استان خوزستان بازديد كرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين ديدار دكترشهيدزاده با بيان اهميت بخش كشاورزي در رشد و شكوفايي اقتصاد كشور و كاهش تورم اقتصادي، همسو شدن تمام اركان بانك با سياست هاي دولت را يكي از اهداف مهم برشمرد و اتحاد، وفاق و همدلي كليه كاركنان بانك  را در اين باره خواستار شد.

وي در ادامه گفت: بانك كشاورزي اين افتخار را دارد كه از مزرعه تا سفره،  به مردم خدمت مي رساند  و  استان خوزستان به عنوان قطب صنعت و كشاورزي كشور بايستي  به منظور فعال سازي ظرفيت هاي اقتصادي و فرهنگي مورد توجه قرار گيرد.

شهيد زاده، مشتري مداري و تكريم مراجعان را در زمره اولويت هاي مهم منشور رفتار حرفه اي كاركنان برشمرد و افزود: هميشه و در همه حال، كمك به حل مشكلات مردم براي ما داراي بالاترين درجه اهميت است.

مديرعامل بانك كشاورزي در جمع روساي شعب استان خوزستان رسالت اين بانك را تامين منابع غذايي و پشتيباني از معيشت مردم ذكر كرد و گفت:  توليد از محورهاي مهم امنيت كشور و بانك كشاورزي يكي از تاثيرگذارترين بخش هاي توليد در كشور است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: