کد خبر: ۱۳۷۸۶۴
۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲
0
چارچوب نرم افزاری که این دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد امکان وارد کردن و اجرای نرم افزارهای نوشته شده توسط کاربر را در داخل دستگاه می دهد و از این راه بستر ایده آلی را برای نوآوری باز در اختیار بهره برداران از این دستاورد قرار می دهد.
پول‌نیوز-با ورود فناوری داخلی صرفه جویی در هزینه‌های ارزی بانکی امکان پذیر شد به نحوی که استفاده از این فناوری در شعب بانکی، آنها را از اجبار به خرید تجهیزات متنوع شبکه آزاد می کند.

به گزارش  ایسنا، این فناوری امکان برقراری ارتباط شبکه با فناوری های مختلف نظیر مخابرات ماهواره ای پر سرعت و امکان ارتباط با ابر مخابراتی را به کاربر ارائه می کند. همچنین طراحی ماجولار این دستگاه موجب می شود تا کاربران با توجه به نیاز و نوع کاربرد خود اقدام به انتخاب سخت افزار و نرم افزار مورد نیاز خود کرده تا از این راه بتوانند هزینه های خود را به خوبی کنترل کنند.

چارچوب نرم افزاری که این دستگاه در اختیار کاربر قرار می دهد امکان وارد کردن و اجرای نرم افزارهای نوشته شده توسط کاربر را در داخل دستگاه می دهد و از این راه بستر ایده آلی را برای نوآوری باز در اختیار بهره برداران از این دستاورد قرار می دهد. از آنجا که این دستگاه ویژگی های متنوعی نظیر امنیت بومی را بطور یکجا ارائه می کند، استفاده از آن در شعب بانکی و دیگر ادارات حساس، علاوه بر میلیونها دلار صرفه جویی در هزینه های ارزی، موسسات را از اجبار به خرید تجهیزات متنوع شبکه آزاد می کند.

بسیاری از تحولاتی که هم اکنون در قالب الکترونیکی شدن شبکه بانکی از آنها یاد می‌شود بدون وجود ابزار ارتباطی همچون آریاگیت(فناوری داخلی) که قادر باشد به طور مستمر و با ضریب امنیتی بالا به انتقال حجم روز افزون داده های بانکی کمک کند، میسر نمی شد.
برچسب ها: بانک ، هزینه ارزی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: