May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
غافلگیری‌های نتایج انتخابات اتاق
کد خبر: ۱۳۸۶۱۲
۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۳:۱۷
0
در میان اسامی منتخبان اعلام شده در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن غیبت برخی سرلیست‌ها و چهره‌های مطرح بسیار غافلگیرکننده است.
پول‌نیوز - شب گذشته از بین 250 کاندیدای انتخابات هشتمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، اسامی ۴۰ نفر از منتخبان صاحبان کارت بازرگانی برای هشتمین دوره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران انتخاب اعلام شد.

به گزارش گروه صنعت و بازرگانی پول‌نیوز، در میان اسامی منتخبان اعلام شده در چهار گروه بازرگانی، صنعت، کشاورزی و معدن غیبت برخی سرلیست‌ها و چهره‌های مطرح بسیار نمایان است.

شاید بزرگ‌ترین غایب لیست برندگان علاءالدین میرمحمدصادقی باشد که سرلیست ائلاف بزرگ بود و سال‌هاست او را به‌عنوان نایب‌رییس اتاق می‌شناسیم و حتی در زمان خروج علینقی خاموشی از اتاق کسی نتوانست کرسی او را تکان دهد.

رأی نیاوردن محمدرضا بهزدایان، رییس اسبق اتاق تهران و مطرح‌ترین چهره اصلاح‌طلب انتخابات که روزگاری در برابر علینقی خاموشی قد علم کرده بود نیز دور از انتظار بود.

از دیگر چهره‌های مطرحی که غیبتشان در لیست برندگان غافلگیرکننده است می‌توان از محمدرضا بهرامن، علینقی خاموشی، عباسعلی قصاعی، مجیدرضا حریری، ابراهیم جمیلی، مسعود دانشمند، جمشید عدالتیان، محمدمهدی راسخ و وحید صدوقی نام برد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: