May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۸۸۷۱
۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
0
رييس هيات مديره و مديرعامل شركت توانير گفت: 95درصد از تجهيزات مورد نياز صنعت برق كشور با همت متخصصان و مهندسان جوان در داخل ايران توليد مي شود.
خودكفايي 95 درصدي صنعت برق در توليد تجهيزات مورد نياز پول‌نیوز- مهندس همايون حائري شامگاه چهارشنبه در مراسم توديع و معارفه مديرعامل شركت برق منطقه اي باختر در اراك گفت: صنعت برق به عنوان يكي از شاخص ترين صنايع روز كشور نقش به سزايي در پاسخگويي به حياتي ترين نياز شهروندان دارد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، حائري ادامه داد: صنعت برق جمهوري اسلامي ايران به واسطه بهره گيري از ظرفيت هاي خاص، محور تبادل انرژِي در منطقه است.

به گفته حائري، در آينده نزديك شبكه برق ايران از طريق كابل هاي زير زميني به كشور امارات متحده عربي متصل مي شود.

مديرعامل شركت توانير اضافه كرد: تغيير رفتار در عملكرد اين شركت با مديريت جهادي كاركنان به يك فرهنگ جديد براي خدمتگزاري تبديل شده، به گونه اي كه كاركنان و خدمتگزاران صنعت برق كشور درمقابل هرگونه تغيير روش عملكردي، سازگاري مناسبي دارند تا به نيازهاي كشور به شايستگي پاسخ داده شود.

وي ادامه داد: لازم است تا فعاليت هاي خادمان ملت در صنعت برق به شيوه برجسته تر به جامعه منتقل شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: