کد خبر: ۱۳۹۱۷۶
۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
0
تمامی فعالیت‌ها و خدمات پست بانک بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد و هیچگونه اقدام خلاف آن صورت نمی‌گیرد.
جوابیه پست بانک درخصوص درج خبر نرخ سود سپرده‌هاپول‌نیوز- پیرو درج خبری در برخی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری درخصوص سود سپرده‌های یکساله پست‌بانک‌ایران با نرخ ۲۲ درصد، جوابیه ای بدین شرح ارائه می‌شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، تمامی فعالیت‌ها و خدمات این بانک براساس قوانین و مقررات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌گیرد و هیچگونه اقدام خلاف آن صورت نمی‌گیرد. لذا ضمن تکذیب چنین خبری بایستی درخصوص خبر منتشر شده نیز اذعان داشت که منظور از 22درصد روزشمار یکساله همان نرخ علی‌الحساب یکساله است که به اشتباه واژه "روزشمار" توسط یکی از دفاترخدمات بانکی صورت گرفته و هیچگونه نیتی خلاف قوانین و مقررات بانک مرکزی متصور نمی‌باشد.

لازم به توضیح است: جدول کامل نرخ سود سپرده‌های این بانک طبق بخشنامه بانک مرکزی پیوست این جوابیه می‌باشد.

جوابیه پست بانک درخصوص درج خبر نرخ سود سپرده‌ها
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: