April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۳۹۳۶۴
۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
0
سایت دبلیو ان دی گزارش آماری جالبی درباره توزیع افراد ثروتمند در مناطق مختلف جهان منتشر کرد.
پول‌نیوز- سایت دبلیو ان دی در پاسخ به سوال عمومی که ثروتمندان در کدام منطقه ازجهان زندگی می کنند گزارشی تحلیلی و آماری منتشر کرده است. این گزارش همچنان از برتری اروپا حکایت دارد.

شهرهای آسیایی برای نخستین بار بر آمریکای شمالی پیشی گرفتند و با 590 هزار میلیارد دلار در جایگاهی بالاتر از آمریکایی ها با 550 هزار میلیارد دلار قرار گرفتند، اما آسیایی ها حتی با این جهش هم نتوانستند بر اروپایی ها برتری یابند و همچنان ساکنان قاره سبز با 640 هزار میلیارد دلار در جایگاه نخست قراردارند.

با توجه به این آمار و بررسی های موسسه املاک و مستغلات" نایت فرانک" از 500 بانکدار و مشاور، مشخص شده است که افراد ثروتمند جهان این روزها به دنبال حضور در روسیه و کشورهای آسیایی هستند و می خواهند اندوخته‌های خود را در جای دیگری به غیر از آمریکای شمالی و اروپا سرمایه گذاری کنند.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ثروتمندان ، جهان ، اروپا ، دلار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: