April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۶۸۴
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
0
آیت الله سلیمانی: خرسندیم که بانک مهر اقتصاد توانسته است با رعایت اصل امانت داری سپرده های مردم را در مسیر مصلحت نظام اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مصرف کند و امیدواریم بانک مهر با این اقدامات بزرگ الگویی برای سایر بانک های کشور باشد.
در بانکداری اسلامی بانک ها وکیل سپرده گذاران هستندپول‌نیوز- مدیرکل شعب بانک مهر اقتصاد استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در این استان دیدار و تبادل نظر کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، آیت الله عباسعلی سلیمانی - نماینده ولی فقیه در استان - در این دیدار با بیان اهمیت و تاثیر استقرار بانکداری اسلامی در اقتصاد کشور، گفت: در بانکداری اسلامی بانک ها وکیل سپرده گذاران هستند بنا بر این باید سرمایه های مردم را در زمینه تقویت تولید، صنعت و کشاورزی بکار گیری کنند و از ورود به عرصه بنگاه داری خود داری کنند.

آیت الله سلیمانی ایجاد فرهنگ بانکداری اسلامی را زمینه ساز اقتصاد پاک عنوان کرد و گفت: خرسندیم که بانک مهر اقتصاد توانسته است با رعایت اصل امانت داری سپرده های مردم را در مسیر مصلحت نظام اسلامی و فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی مصرف کند و امیدواریم بانک مهر با این اقدامات بزرگ الگویی برای سایر بانک های کشور باشد.

در ادامه این دیدار، محسن منشوری – مدیر کل شعب استان - به تشریح اقدامات بانک مهر اقتصاد در عرصه بانکداری بدون ربا پرداخت و گفت: بانک مهر اقتصاد توانسته است با ارائه محصولات و خدمات متنوع و مختلف پاسخگوی نیاز اقشار مختلف مردم باشد و تلاش دارد با ارائه تسهیلات به بخش های تولید و صنعت و طرح های اقتصاد مقاومتی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور اثر گذار باشد. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: