May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۰۷۴۰
۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
0
رییس اداره تامین مالی و سرمایه گذاری بین المللی بانک توسعه صادرات ایران با تشریح سه نوع تامین مالی تجاری، سرمایه‌گذاری و پروژه محور گفت: در این بانک از انتشار اوراق صکوک برای پروژه‌های داخلی و ارائه تضمین از طریق بازار سرمایه با هدف تجهیز سرمایه مشتریان بانک استفاده می شود.
آمادگی بانک توسعه صادرات برای همکاری با کشورهای اسلامیپول‌نیوز- آقاي كامران رضواني كه در پنجمین جلسه گروه کاری کومسک در خصوص ارتقاي سطح همکاری‌های اگزیم بانک‌های کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی و شرکت های بیمه اعتباری صادراتی که در آنکارا برگزار شد، سخنرانی مي‌کرد، با بيان مطلب فوق خاطر نشان كرد: تامين مالي پروژه هاي مشترك بين كشورهاي اسلامي و يا كشورهاي ثالث و توزيع تامين مالي و ريسك‌هاي سياسي و تجاري مي تواند به هم افزايي ظرفيت و توان تجاري بين كشورهاي عضو كمك شاياني كند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نماینده بانک توسعه صادرات ايران در اين نشست، طرح پيشنهاد ارتقاي همكاري در زمينه هاي صدور اوراق، ضمانت‌نامه و تامين مالي تجاري و تامين مالي پروژه هاي موجود كشورهاي عضو را ارايه كرد.

وي با توجه به تاثير سهميه بندي اعتباري بانكها بر احتمال انجام صادرات (حاشيه گسترده صادرات) و مقدار فروش خارجي (حاشيه شديد صادرات) شركتهاي صادراتي، بر اهميت اين نوع سهميه بندي در بانكها تاكيد كرد.

آقاي رضواني در گفت و گو با روابط عمومي اين بانك اظهارداشت: از بين 10سخنراني ايراد شده در جلسه سه سخنراني اين بانك به همراه سخنراني‌هاي دو نماينده از كشورهاي پاكستان و تركيه جهت درج در سايت كومسك انتخاب شدند. مطالب ارائه شده توسط نماينده بانك توسعه صادرات مورد توجه حضار قرار گرفت و متن اين سخنراني در رديف نخست سايت كومسك  قابل مشاهده است.

رييس اداره تامين مالي و سرمايه گذاري بين المللي بانك توسعه صادرات ايران با اشاره به حضور كارشناسان اتحاديه برن و بانك توسعه اسلامي در اين نشست يادآور شد: نمايندگاني از 17 كشور شامل ايران، بنگلادش، كامرون، اندونزي، عراق، قرقيزستان، مراكش، موزامبيك، عمان، پاكستان، فلسطين، قطر، عربستان سعودي، سنگال، سودان، تونس و تركيه نيز در نشست ياد شده حاضر بودند.

"کميته دائمی همکاريهای اقتصادی و تجاری سازمان همکاری اسلامی" موسوم به "کومسک"يكي از کميته‌های تخصصی سازمان همکاری اسلامی می‌باشد که در سال 1981 و با تصويب اجلاس سران اسلامی و عضويت 57 کشور بنيان نهاده شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: