May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۰۴۴
۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷
0
شهيدز اده: چشم انداز پیش روی بانک کشاورزی، تسهیل جریان منابع مالی داخلی وخارجی بخش کشاورزی با استفاده از نهاد سازی وشناسایی نیازها وفرصت های سرمایه گذاری در این بخش است .
حضور کارشناسان کشاورزی در رده های مختلف بانك کارامدتر شودپول‌نیوز- دكتر مرتضي شهيد زاده رئيس هيئت مديره و مدير عامل بانك كشاورزي روزهاي بيست و پنجم و بيست و ششم فروردین ماه سال جاري با حضور در مديريت اين بانك در استان گيلان ضمن شركت در اولين همايش روساي شعب اين استان در سال جديد، از برخي طرح ها و پروژه هاي اين مديريت بازديد كرد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دكتر شهيدز اده در اين همايش ضمن بررسي آمار عملكرد شعب استان گيلان و قدرداني از تلاش هاي ارزنده  همكاران،  به ظرفيت هاي موجود كه موجب بالندگي و رشد بانك هميشه سبز كشاورزي خواهد شد اشاره كرد و خواستار تلاش همه جانبه همكاران در پيشبرد اهداف بانك در سال جهش شد.

وي در ادامه با اظهار اين مطلب كه بانك كشاورزي به عنوان يك موسسه عظيم اقتصادي و مالي بايد برنامه ريزي دقيق و سنجيده براي حفظ و افزايش منابع موجود داشته باشد، افزود: چشم انداز پیش روی بانک کشاورزی، تسهیل جریان منابع مالی داخلی وخارجی بخش کشاورزی با استفاده از نهاد سازی وشناسایی نیازها وفرصت های سرمایه گذاری در این بخش است .

شهیدزاده با تشریح محورهای کلی این چشم انداز به پررنگ تر وبرجسته تر شدن نقش بانک کشاورزی در توسعه کشاورزی تاكيد کرد و گفت: برای اجرایی شدن این محور، ادبیات توسعه در بانک باید ادبیات غالب باشد و حضور کارشناسان کشاورزی در رده های مختلف کارامدتر شود.

وي با اشاره به فرازهايي از سخنان مقام معظم رهبري در ابتداي سال جاري در مورد بانك ها، تصريح كرد: تاكيد مقام معظم رهبری بر اهميت بانك ها وظیفه ما را در قبال مردم و بيت المال سنگين تر مي كند .

مدير عامل بانك در ادامه سخنان خود، توسعه ديدگاه افزايش ظرفيت هاي علمي همكاران و كسب دانش و مهارتهاي جديد، تعامل خوب و گسترده با مشتريان، شناسايي بازار هاي مختلف و حفظ مشتريان قديم، بازيابي مشتريان رها شده، ايجاد روابط خلاق بين همكاران و مشتريان، جذب مشتريان كليدي و جديد، وفادار سازي مشتريان و توجه به سود آوري و تركيب مناسب سپرده ها را خواستار شد و با ارائه و مقايسه آمار عملكرد بانك طي دوسال گذشته اظهار اميدواري كرد  سال 1394 سال جهش از نقطه كنوني به نقطه مطلوب با عينيت بخشيدن به واژه هايي از جنس تدبير و اميد و همدلي و همزباني همه كاركنان ساعي بانك كشاورزي  باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: