کد خبر: ۱۴۱۳۷۵
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
0
یکی از نکات جالب درباره سریال جدید مدیری، حضور بازیگری به نام سام نوری است که شباهت خاص و عجیبی با مرحوم محمدعلی فردین دارد.

پول‌نیوز - سام نوری خواهرزاده زنده یاد فردین البته ترجیح می‌دهد در تثبیت حضور خود در عرصه بازیگری، بیشتر متکی به توانایی‌های خودش باشد تا وابسته به نسبت فامیلی و دایی فقیدش.  او متولد 1350 است و در سریال‌های «مرد دو هزار چهره»، «قهوه تلخ» و «در حاشیه» با مدیری همکاری داشته است. «نهنگ عنبر» ساخته در نوبت اکران سامان مقدم دیگر بازی اوست. 

او در رشته‌های مهندسی الکترونیک و مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و درباره نحوه ورود خود به عرصه بازیگری می‌گوید: «من و علیرضا عصار از دوستان قدیمی هستیم و از طریق وی با آقای مدیری آشنا شدم تا اینکه به پیشنهاد ایشان در «مرد دو هزار چهره» برای نخستین بار جلوی دوربین رفتم. البته من حدود 21 سال در ایران نبودم و در بازگشت به کشور، این آشنایی صورت گرفت. هر چند مادرم خانم فاطمه نوری هم در زمینه بازیگری فعالیت دارند و در کل از کودکی در خانواده‌ای هنرمند پرورش یافته‌ام. مرحوم دایی‌ام زمانی که بازی می‌کردند من کودک بودم و از تماشای کارهای او لذت می‌بردم. گرچه به دلیل سن کم، خاطره چندانی از آن مرحوم ندارم.».

منبع: بانی فیلم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: