May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۵۳۲
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
0
نخستین گردهمایی سراسری سرپرستان مناطق و رؤسای شعب شرکت بیمه نوین در سال ۹۴ با هدف بررسی عملکرد شرکت در سال ۹۳ و تبیین اهداف و نحوه دستیابی به آن برگزار شد.
گردهمایی بیمه گران نوین برگزار شدپول‌نیوز- فعاليت‌هاي تخصصي نمايندگي‌ها هدف بيمه نوين به عنوان بنگاه اقتصادي مستقل است نخستين گردهمايي سراسري سرپرستان مناطق و رؤساي شعب شرکت بيمه نوين در سال 94 با حضور مديرعامل، اعضاي هيات مديره، معاونين، رؤساي مناطق و شعب با هدف بررسي عملکرد شرکت در سال 93 و تبيين اهداف و نحوه دستيابي به برنامه‌هاي سال جاري برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، غلامعلي غلامي مديرعامل اين شرکت در اين مراسم طي سخناني با تاکيد بر لزوم استفاده از ظرفيت هم انديشي در چنين نشست‌هايي گفت: خوشبختانه تجربه برگزاري چندين دوره گردهمايي ادواري اين امکان را براي شرکت فراهم کرده است که از ظرفيت تجربيات اين چند ساله بهره‌مند شويم چرا که هدف مشترک ما حرکت در مسير رشد و تعالي شرکت است.

وي تصريح کرد: معمولا نشست‌هاي ابتداي سال را براي تبيين برنامه و بودجه پيش‌بيني شده و هم انديشي جهت چگونگي تحقق ارقام پيش‌بيني شده در بودجه و همچنين طرح خواسته‌هاي شعب و مديران ستادي در همين راستا برگزار مي‌شود و نشست دوم که در پايان شهريور ماه صورت مي‌گيرد به بررسي و ارزيابي عملکرد شش ماهه و پيدا کردن فرصت براي بهبود مشکلات احتمالي براي دستيابي به اهداف پيش‌بيني شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: