May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۵۳۵
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۱
0
معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد از شعب استان بوشهر بازدید به عمل آورد.
بازدید معاون منابع انسانی بانک مهراقتصاد از شعب بوشهرپول‌نیوز- علی اکبر اعتمادی نیا - معاون منابع انسانی و آموزش بانک – در حاشیه این نظارت ها، اظهار داشت: برنامه نظارت ستادی در چارچوب وظایف ذاتی و تعریف شده این معاونت و با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف استان ها در در 5 حوزه تخصصی مهندسی منابع انسانی، گزینش و استخدام، آموزش و بهسازی، خدمات رفاهی و حوزه عمومی (رفتاری- نگرشی و دانشی) اجر ا می شود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اعتمادی نیا ارزیابی عملکرد استان در حوزه مدیریت منابع انسانی، ارزیابی عملکرد مدیر استان بر اساس شرح وظایف سازمانی و ابلاغی از سوی ستاد، شناسایی مهمترین نقاط قوت و قابل بهبود استان در این حوزه، ارائه راهکار و تدوین برنامه ها و پروژه های بهبود پیرامون نقاط ضعف شناسایی شده، بررسی عوامل موثر بر عملکرد نیروی انسانی در استان، دیدار با کارکنان و دریافت نقطه نظرات، دیدگاه ها و انتقادات آن ها را از مهمترین اهداف برنامه نظارت ستادی در استان بوشهر تشریح کرد.

وی همچنین در خلال این سفر در دیدار با بابایی معاون منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی و شرکت نفت و گاز پارس، هدف از این دیدارها را استفاده از تجارب و اندوخته های تجربی سایر سازمان ها در مبحث منابع انسانی عنوان کرد و گفت: معتقدیم هر سازمانی نقاط ضعف و قوتی دارد لذا باید در راستای برطرف نمودن نواقص تلاش کنیم و با استفاده از برنامه های مفید و کاربردی سایر سازمان ها در جهت رشد و پیشرفت حرکت کنیم.

بابایی نیز در ادامه با تقدیر از خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد به تشریح برنامه های منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی پرداخت و خواستار ایجاد باجه و نصب دستگاه خوپرداز در این مجتمع شد.

بر اساس این گزارش اعتماد نیا در بخش دیگری از برنامه خود در استان بوشهر از صادق شمسکی کارمند سابق مدیریت شعب استان که در اثر واژگون شدن درخت در سال 1387 دچار ضایعه نخاعی شده بود عیادت کرد و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات وی قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: