May 2024 20 / دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۶۲۰
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
0
قائم مقام وزارت امور خارجه بر علاقه مندی جمهوری اسلامی ایران به تعامل بیشتر با سازمان آ. سه .آن به عنوان یک سازمان منطقه ای موفق، تاکید کرد.
پول‌نیوز- مرتضی سرمدی در دیدار روز یکشنبه معاون وزیر خارجه سنگاپور ضمن ابراز خشنودی از سفر معاون وزیر امورخارجه سنگاپور به جمهوری اسلامی ایران سیر روابط فیمابین را مثبت خواند و افزود: انتظار می رود با کشف حوزه های جدید همکاری با توجه به ظرفیتهای موجود دو کشور زمینه لازم جهت توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری بیش از پیش فراهم شود.

آلبرت چوا معاون وزیر خارجه سنگاپور نیز در این دیدار گفت: تمدن ایران ریشه در تاریخ کهن دارد و سنگاپور احترام و اهمیت خاصی برای آن قایل است.

وی با ابراز خرسندی از روند و نتایج مذاکرات کشورمان و 1+5 اظهار امیدواری کرد مناسبات اقتصادی و تجاری دو کشور به دوران گذشته خود بازگشته و زمینه برای حضور شرکتهای بزرگ و کوچک تجاری دو طرف خصوصا سنگاپور در جمهوری اسلامی ایران مهیا گردد.

معاون وزیر امور خارجه سنگاپور ضمن ابلاغ سلام گرم وزیر امو خارجه کشور متبوع خود خطاب به وزیر امور خارجه کشورمان، دیدارهای رسمی مقامات دو کشور را گامی موثر در توسعه مناسبات فیمابین خواند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: آ سه آن ، ایران ، وزیرخارجه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: