May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۱۹۴۸
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
0
حسینی: جایگاه فعلی بانک مهر اقتصاد در بازار پولی و مالی کشور مرهون اعتماد و اطمینان مردم و مشتریان است.
موفقیت بانک مهر اقتصاد مرهون اعتماد مشتریان استپول‌نیوز- معاون ارتباطات و فنآوری اطلاعات بانک مهر اقتصاد در جمع مدیران و روسای شعب استان خراسان جنوبی موفقیت این بانک را مرهون اعتماد مشتریان دانست.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، سید مهدی حسینی - معاون ارتباطات و فن آوری اطلاعات بانک - در این استان، با تاکید بر اجرایی شدن اهداف بانک مهر اقتصاد در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک اظهارداشت: جایگاه فعلی بانک مهر اقتصاد در بازار پولی و مالی کشور مرهون اعتماد و اطمینان مردم و مشتریان است.

حسینی با بیان اینکه امروزه اقتصاد کشورهای مختلف دنیا به حوزه پولی و بانکی وابسته است، گفت: به همین دلیل ارائه خدمات نوین بانکی و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک یکی ازمهم ترین راه های کسب درآمد و افزایش بهره وری در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری است که باید برای کاهش هزینه ها  و افزایش درآمد بانک مشتریان را به این سمت هدایت کرد.

وی تعداد مشتریان بانک مهر اقتصاد را بیش از 14 میلیون نفر عنوان کرد و افزود: شبکه خصوصی بانک مهر اقتصاد جزو امن ترین شبکه های الکترونیکی کشور است که سبب امنیت خاطر مشتریان در خصوص اطلاعات بانکی آنها شده است.

معاون ارتباطات و فن آوری اطلاعات بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه استفاده از فناوری های جدید و به کارگیری دانش روز باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در سازمان می شود گفت: در قرن حاضر دانش IT به عنوان علوم پایه محسوب می شود و بدون استفاده از آن مسیر و روند رشد و توسعه سازمان ها متوقف می شود لذا باید برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان از این فن آوری مهم دنیا بیشتر استفاده کنیم.

موفقیت بانک مهر اقتصاد مرهون اعتماد مشتریان است

حسینی با تاکید بر لزوم گسترش خدمات الکترونیکی و بانکداری نوین، گفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته هر مراجعه حضوری مشتری به صورت میانگین حدود 800 تومان برای بانک هزینه دارد که گسترش و توسعه بانکداری الکترونیکی می تواند از هزینه های عملیات بانکی و مراجعات حضوری مشتریان به شعب را کاهش دهد.

وی ترویج خدمات بانکداری الکترونیک را یکی از اولویت های بانک مهر اقتصاد دانست و تصریح کرد: علاوه بر وجود اینترنت بانک، همراه بانک و تلفن بانک که همیشه در دسترس هستند، 850 دستگاه خود پرداز فعال در سراسر کشور وجود دارد و 150 دستگاه دیگر نیز در حال آماده سازی و نصب است.

وی در پایان تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد همواره در راستای فرامین مقام معظم رهبری حرکت کرده است و توانسته گام های بزرگی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: