April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۰۸۳
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰
0
پول‌نیوز- وزارت کار با ابلاغ بخشنامه‌ای به مجموعه‌های تابعه خود جهت گیری تهیه و خرید اقلام مورد نیاز از تولیدات داخلی را تعیین کرد.

پیرو دیدار صمیمی کارگران و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با رهبر معظم انقلاب و تاکیدات معظم له مبنی بر مصارف دستگاههای دولتی از تولیدات داخلی، وزیر کار با ابلاغ بخشنامه‌ای به سازمانها و صندوق‌های تابعه خود، جهت‌گیری تهیه و خرید اقلام مورد نیاز تولیدات داخلی را تعیین کرد.

به موجب این بخشنامه، روسای سازمانها و صندوق‌های تابعه موظفند کمیته‌ای به منظور بررسی خریدهای خارجی تشکیل دهند تا ضمن بررسی ضرورت و عدم وجود تکنولوژی کالای مشابه داخلی، امکان جایگزینی و ساخت داخل را بررسی کنند.

کمیته مذکور همچنین لیست خریدهای خارجی در مجموعه‌های تابعه را جمع آوری و تصمیم مناسبی در این خصوص اعمال خواهد کرد.

بر اساس بخشنامه موجود، ‌نتایج اقدامات به دست آمده باید ظرف مدت دو ماه گزارش شود و نظارت بر حسن اجرای بخشنامه بر عهده روسای سازمانها و صندوق‌های است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: