کد خبر: ۱۴۲۵۴۶
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
0
حسینی: به زودی شبکه گسترده شباب بسیج به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی بر بستر اینترانت راه اندازی خواهد شد و بسیجیان مرتبط با 32 هزار پایگاه مجهز به این شبکه اجتماعی می‌توانند نیازهای بانکی خود را توسط بانک مهر اقتصاد مرتفع نمایند.
توسعه بانکداری الکترونیک مهر اقتصاد در اولویت برنامه هاپول‌نیوز- معاون ارتباطات و فن آوری اطلاعات بانک مهر اقتصاد در بازدید از شعب استان خراسان رضوی توسعه بانکداری الکترونیک را از اساسی ترین برنامه های بانک عنوان کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر حسینی معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک  در جمع مدیران و روسای شعب استان با تبیین استراتژی های بانک در حوزه فن آوری اطلاعات و ارتباطات، گفت: به زودی شبکه گسترده شباب بسیج به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی بر بستر اینترانت راه اندازی خواهد شد و بسیجیان مرتبط با 32 هزار پایگاه مجهز به این شبکه اجتماعی می‌توانند نیازهای بانکی خود را توسط بانک مهر اقتصاد مرتفع نمایند.

وی با اشاره به شعار سال جاری با عنوان «دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» بر گسترش سیستم های پرداخت الکترونیک بر بستر موبایل تاکید کرد و آن را در راستای اولویت های دولت الکترونیک دانست و گفت: توسعه پرداخت تسهیلات خرد از طریق کارت های اعتباری زمینه ساز اجرای عدالت اجتماعی و جلوگیری از رانت‌های اقتصادی است.

حسینی با ارائه گزارشی، روند افزایش تراکنش های بانک در حوزه بانکداری الکترونیک را مثبت و قابل توجه عنوان کرد و افزود: در سال جاری بنا داریم 70 درصد ثبت اسناد به شیوه بانکداری الکترونیک صورت گیرد چرا که این مهم ضرورتی انکار ناپذیر برای ایجاد آرامش و رفاه حال مشتریان می باشد.

توسعه بانکداری الکترونیک مهر اقتصاد در اولویت برنامه ها

معاون فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک مهر اقتصاد با اشاره به هزینه بالای تراکنش های بانکداری سنتی، گفت: استفاده از دانش روز برای ارائه خدمات به مشتریان موجب کاهش هزینه های بانکی، سرعت در ارائه خدمت و دسترسی سریع و آسان مشتریان عزیز به خدمات بانکی می شود لذا ترویج بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از اساسی ترین استراتژی های بانک، علاوه بر انتفاع، موجبات افزایش رضایت مشتریان نیز می گردد.

وی هدف از حضور مدیران و کارشناسان معاونت فن آوری اطلاعات و ارتباطات در استان خراسان رضوی را بررسی میزان اجرای برنامه های حوزه مدیریتی مرتبط، یافتن نقاط قابل بهبود، درک بهتر و دقیق از فضای کاری شعب و انتقال تجربیات مفید و ارزشمند کارکنان به سایر استان ها برشمرد.

حسینی در پایان گفت: با اجرای طرح نسیم ( نظارت ستادی یکپارچه معاونت فناوری اطلاعات ) و به همت پنج تیم تخصصی، موفق به حضور در تمامی شعب مشهد و شهرستان های استان شدیم و مطمئنیم آشنایی با نظرات کارکنان می تواند تاثیر به سزایی در تصمیم گیری های آتی و پاسخگویی مناسب به همکارانمان داشته باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: